Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis MAXXLITE 310 26X1.95 SILKWORM/ONE70 SINGLE E-25 Камерна Foldable 170 TPI Black
MaxxLite 310
MaxxLite 310 зі спеціально розробленим компаундом і легким каркасом є швидким рішенням для ваших потреб в гонках по пересіченій місцевості. Якщо ви готові до екстремального прискорення на твердих сухих поверхнях, прийшов час випробувати MaxxLite 310. Перевірений в гонках протектор MaxxLite 310 також доступний у версії UST-LUST. MaxxLite uSt створений для ваших потреб у безкамерних перегонах.
- Одинарний компаунд
- Накатистый малюнок протектора
- Захист від проколів SILKWORM
- Технологія Е70
Характеристики моделі:
- Призначення: XC Race, XC
- Діаметр: 26"
- Ширина: 1,95"
- Посилення: SILKWORM
- Компаунд: SINGLE
- TPI: 170
- ETRTO: 47-559
- Максимальний тиск: N/A PSI
- Корд: Складна
- Спосіб установки: Камерна
- Сертифікація E-bike: E-25
- Допустима ширина ободу: N/A мм
- Вага: 316 грам
- Артикул: ETB66548000
SILKWORM
Silkworm - ексклюзивний матеріал, використовуваний в корпусі деяких моделей і підвищує їх міцність на прокол і розрив. Захисний шар Silkworm розташований під протектором.
SINGLE COMPOUND
В однокомпонентних (1С) шинах використовується тільки одна гумова суміш по всьому протектору. Гума повинна забезпечувати баланс між довговічністю і зчепленням, але не оптимізована ні для того, ні для іншого. Простота виробництва робить їх найбільш дешевим варіантом. Їх можна зустріти на гірських велосипедах для крос-кантрі, слоупстайлу, памптрека і гравію, але набагато частіше вони використовуються на шосейних велосипедах або на міських велосипедах, де швидкість і довговічність набагато важливіше зчеплення в поворотах.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.