Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Каретки велосипедні

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою
Відображення:

Велосипедна каретка – це основа трансмісії байка, адже саме через неї передається обертальний момент на заднє колесо, коли райдер крутить педалі. Каретка з’єднує шатуни з рамою, це підшипниковий вузол, на який припадає значне навантаження. Тож, він має бути жорсткою і міцною, зберігаючи при цьому рухливість.

Часто цей вузол залишається поза увагою велосипедиста, і коли виникає необхідність купити каретку на велосипед, райдер, як правило, навіть не уявляє, на що орієнтуватись у виборі. Про це і поговоримо далі.

Способи фіксації велосипедної каретки на рамі

Конструкція велосипедної каретки проста: вона складається з валу, системи підшипників і стакану, за допомогою якого кареточний вузол кріпиться до рами байка. Тож перше, на що треба зважати при виборі нової каретки для велосипеда, це стандарт кріплення. Тут можливі два варіанти:

  1. Велосипедна каретка з різьбовим кріпленням – вкручується в різьбу рами. Це BSA (англійський стандарт) та ITA (італійський стандарт). Також є і кілька новіших варіантів, наприклад, T47. Для гірських велосипедів найчастіше беруть каретки шириною 73 мм.
  2. Велосипедна каретка PressFit – передбачає запресовування каретки безпосередньо в карбонову раму (без різьблення). За рахунок збільшення діаметра осі шатунів, виробнику вдалось знизити загальну вагу байка і підвищити жорсткість кареточного вузла. Найпопулярніший варіант велосипедних кареток для карбону – PressFit 46 мм. Також за стандартом PressFit зроблені каретки PF30, BB30, BB92 та ін.

Та далеко не кожен власник карбонового велосипеду купує каретку PressFit. Деякі виробники вклеюють в карбонову раму алюмінієву трубу або чашки з різьбою, тож для таких велосипедів треба брати каретку по стандарту BSA. Тому перш ніж замовити нову велосипедну каретку, перевірте, яке кріплення передбачено в рамі вашого байку.

Стандарти шатунів велосипедної каретки

Ще один важливий параметр при виборі каретки на МТБ – стандарт шатунів. Тут варіантів більше. Розглянемо найпоширеніші:

  1. Dub – це відносно новий стандарт, введений компанією Sram у 2018 році. Суть розробки: Sram зменшили діаметр шатуна з 30 мм до 28,99 мм. Завдяки цьому велосипедна каретка стала легшою, але не втратила своєї жорсткості.
  2. GXP – тут використовуються чашки виносного типу, а вісь інтегрована в правий шатун. Такі модифікації кареточного вузла позитивно позначились на жорсткості. Окрім того зменшилась і загальна вага каретки, бо тепер вона складається з меншої кількості деталей.
  3. ISIS – стандарт компанії Race Face, дещо застарілий, але дуже популярний. За цим стандартом вал велосипедної каретки має 10 шліців. Завдяки цьому забезпечується міцне з'єднання з шатунами.
  4. BB30 – ще один «молодий» стандарт. Тут діаметр інтегрованої осі становиться 30 мм. Це головна риса BB30, що забезпечує жорсткість і міцність велосипедної каретки.

Де купити вело каретку для МТБ в Україні

В інтернет-магазині «KozakShop» ви знайдете велосипедні каретки до МТБ, ціна яких відповідає якості. Якщо ви катаєте в екстремальних дисциплінах по складним трасам, то обирайте каретку від перевірених брендів: Sram, Shimano, Truvativ, Race Face.

Залишились питання – подзвоніть або напишіть нам в Телеграм. Ми надамо професійну консультацію.

Вгору