Кількість
|
Вартість
|
||
|
Втулка задня DT SWISS 350 142/12 DBIS TA Sram XD MTB 11 speed IS 6-bolt 32 отв. Новий стандарт міцності і ціни.
- Оброблений алюмінієвий корпус маточини з лабиринтными герметичними ущільненнями і картриджними підшипниками
- Ззаду: алюмінієва оболонка і маточина з запатентованим DT Swiss звездообразным храповим механізмом
- Безконтактні ущільнення і високоточна конструкція гарантують плавність роботи підшипників.
- Торцеві кришки з запресовуванням дозволяють проводити технічне обслуговування і переобладнання без інструментів
- Сторона: задняя
- Отворів: 32
- Ширина: 142 мм
- Діаметр осі: 12 мм
- Кріплення гальма: 6-bolt
- Барабан: XD
- Спиці: вигнуті
- Механізм: Ratchet 18
- Вага: 277 р.
- Призначення: MTB
- Артикул: H350NDDRR32SA3561S
Ratchet System. Запатентована система вільного ходу з високоточними зірчастими храповими механізмами гарантує максимальну продуктивність і надійність. Одночасне зачеплення зубців храпового механізму робить храповую систему надзвичайно надійною, оскільки навантаження рівномірно розподіляються по великій контактної поверхні.
Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему і спростити технічне обслуговування шляхом невеликий заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок з вбудованою виїмкою значно спрощує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.
Заміна барабана спрощена за рахунок легкої розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Всі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss створені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, створюване віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт в діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього зазору підшипник не може обертатися.
Кут вільного ходу. Гаряче обговорювана тема на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і справді завжди краще розхожа думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення — це максимальний кут, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зуби системи муфти не увійдуть в зачеплення і не розженуть маточину. Цей кут розраховується шляхом ділення 360º на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми як і раніше вважаємо, що система з 36 точками зачеплення являє собою найкращу оптимізацію з точки зору надійності, ваги і точок зачеплення.