Велосипед Specialized Stumpjumper EVO Comp
Щоб принести задоволення від EVO в маси, ми взяли нашу карбонову раму FACT 11m (так, ту ж саму, що і в S-Works), оснастили її куленепробивної 12-швидкісною трансмісією SRAM GX Eagle і міцними, як цвяхи, легкосплавними колесами, і випустили на волю, щоб рознести на шматки нічого не підозрюючи траси всюди.
Всі ходові якості в світі марні без правильної настройки амортизаторів і кінематики. У новій конструкції Stumpjumper EVO ми віддали пріоритет кинематическим характеристиками. Застосовуючи уроки, отримані при розробці моделі Enduro, а потім більше 1000 годин роботи в польових умовах і в лабораторії, ми не тільки поліпшили ходові якості Stumpjumper, але і зробили його більш здатним, маневреним і живим. Ми збільшили антисквот, щоб підвіска краще пручалася прослизанню педалей, і ще більше поліпшили характеристики при ударах на квадратних краях. Підсумок? Ця штука руйнує траси, а не ноги.
Геометрія S-Sizing нового Stumpjumper EVO - наша найпрогресивніша на сьогоднішній день. Довга, низька, расхлябанная, з малим оффсетом вилка, більш крутий кут підсідельної труби - це вимоги до сучасного прогресивного катання. Але не всі катаються однаково, тому геометрія нового Stumpjumper EVO повністю регулюється шістьма різними налаштуваннями. Ви можете регулювати висоту каретки на 10 мм, ви можете регулювати кут нахилу рульової на два градуси, і ви можете робити ці регулювання незалежно один від одного. І, нарешті, якщо ви хочете піти на повну котушку, EVO дозволяє використовувати 27,5-дюймове заднє колесо в парі з 29-дюймовим переднім.
Рами Rider-First Engineered™ використовують індивідуальний підхід до ходовим характеристикам, який забезпечує еталонну керованість і бездоганну продуктивність, незалежно від розміру рами або райдера. Будь ви прыгучим новачком, катається на S1, або DH-гігантом, які потребують довгої S6, ви відчуєте ті ж самі ходові якості - різке проходження поворотів і збалансовану передню і задню жорсткість - при мінімально можливому вазі.
У 2016 році на Stumpjumper ми впровадили дверцята SWAT™, додавши в раму місце для таких необхідних речей, як насоси та запасні камери, і відразу ж зробивши непотрібними кишені джерсі. У новому Stumpjumper ми збільшили обсяг і додали гідратор SWAT™, що дозволяє зберігати додаткові 22 унції води - такого ж розміру, як маленька пляшка для води - заховані в нижній трубі.
Характеристики:
- Рама: FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
- Вилка: FOX FLOAT 36 Rhythm GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
- Задній амортизатор: FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
- SWAT: Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
-
Подедельный затиск: Alloy, 38.6 мм
- Зірка: 32T
- Каретка: SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
- Манетки: SRAM GX, trigger, 12-speed
- Задній перемикач: SRAM GX Eagle, 12-speed
- Ланцюг: SRAM NX Eagle, 12-speed
- Шатуни: SRAM X1 Eagle, DUB, 32T, S1: 165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
- Касета: Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
- Винос керма: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Сідло: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- Гріпси: Specialized Trail Grips
- Кермо: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm idth
- Підсідельний штир: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
- Задня втулка: Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
- Передня втулка: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Передня покришка: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- Задня покришка: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
- Ободу: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Передні гальма: SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
- Задні гальма: SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
- Спиці: DT Swiss Industry
- Камери: Standard, Presta Valve
Геометрія:
|
S1 |
S2 |
S3 |
S4 |
S5 |
S6 |
Crank Length |
165mm |
170mm |
170mm |
170mm |
170mm |
175mm |
Seatpost Length |
100mm |
125mm |
150mm |
170mm |
170mm |
190mm |
Handlebar Width |
800mm |
800mm |
800mm |
800mm |
800mm |
800mm |
Stem Length |
40mm |
40mm |
50mm |
50mm |
50mm |
50mm |
Saddle Width |
155mm |
155mm |
143mm |
143mm |
143mm |
143mm |
Stack |
613mm |
617mm |
626mm |
635mm |
644mm |
654mm |
Reach |
408mm |
428mm |
448mm |
475mm |
498mm |
528mm |
Headtube Length |
95mm |
95mm |
105mm |
115mm |
125mm |
135mm |
Headtube Angle |
64.5° |
64.5° |
64.5° |
64.5° |
64.5° |
64.5° |
BB Height |
335mm |
340mm |
340mm |
340mm |
340mm |
340mm |
BB Drop |
40mm |
35mm |
35mm |
35mm |
35mm |
35mm |
Trail |
131mm |
131mm |
131mm |
131mm |
131mm |
131mm |
Fork Length (full) |
561mm |
571mm |
571mm |
571mm |
571mm |
571mm |
Fork Rake/Offset |
44mm |
44mm |
44mm |
44mm |
44mm |
44mm |
Front Center |
732mm |
756mm |
780mm |
809mm |
838mm |
873mm |
Chainstay Length |
438mm |
438mm |
438mm |
438mm |
448mm |
448mm |
Wheelbase |
1167mm |
1191mm |
1216mm |
1247mm |
1285mm |
1319mm |
Top-tube Length (horizontal) |
538mm |
564mm |
590mm |
623mm |
647mm |
679mm |
Bike Standover Height |
733mm |
764mm |
763mm |
762mm |
767mm |
770mm |
Seat Tube Length |
385mm |
385mm |
405mm |
425mm |
445mm |
465mm |
Seat Tube Angle |
78° |
77.6° |
77.2° |
76.9° |
77° |
77° |
Max Seatpost Insertion |
180mm |
180mm |
200mm |
220mm |
240mm |
260mm |
Min Seatpost Insertion |
80mm |
80mm |
80mm |
80mm |
80mm |
80mm |