Не можете втамувати спрагу адреналіну на трасах? Ви любите навалювати, але з максимальним комфортом і стилем? Тоді SM Enduro Men — це те, що вам потрібно. Розроблений професіоналами світового класу із Світової серії ендуро, він дозволяє вам освоїти кожну лінію на повній швидкості. Вузьке короткий сидіння дає вам всю необхідну свободу, а розвантажувальний канал мінімізує тиск там, де це необхідно. Якщо ви хочете освоїти трейлы і цінуєте комфортну посадку, вам ідеально підійде це сідло.
Анатомічно адаптований рельєф. Дизайн SM Enduro Men забезпечує ергономічну підтримку, так і розвантаження чоловічої анатомії. Крім того, в конструкції використовується спеціальний антифрикційний матеріал в задній частині сідла. Цей матеріал зменшує тертя і дозволяє водієві легко змінювати положення в динамічній посадці.
Кромка 360°– Всебічний комфорт. Основна функція сідла - направляти велосипед по пересіченій місцевості. Для максимального комфорту весь зовнішній периметр сідла має набивку.
Піна з закритими порами AirCell. Піна AirCell з закритими порами, виготовлена на верстаті з ЧПУ, гарантує поліпшену підтримку і оптимальний розподіл тиску. Гнучкі бічні крила SM Enduro Men зменшують тиск на внутрішню частину стегон і забезпечують оптимальну передачу зусилля на педалі.
Плоска задня частина – Максимальна свобода пересування. Плоска V-образна форма і похила задня частина SM Enduro Men забезпечують максимальну свободу рухів. Ви можете швидко і легко змінити місце для сидіння в будь-який час на важкодоступній місцевості.
Здоров'я чоловіка. Команда розробників Ergon занурилася в інтенсивні дослідження на тему чоловічого здоров'я. У велоспорті основні скарги виходять від сідла. Для чоловіків неправильно підібране сідло може викликати занадто сильний тиск на дуже чутливу область промежини, що може призвести як до тимчасових, так і до тривалих проблем зі здоров'ям і дискомфорту. Завдяки великій розробки та аналізу МРТ і комп'ютерною томографією, численних прототипів і тестових заїздів, SM Enduro Men був створений для зниження тиску в промежині при одночасному задоволенні потреб гонщика в продуктивності.
Більше свободи пересування. Порівняно з жінками, чоловічий таз має тенденцію бути менш гнучким. Це означає, що чоловіки сидять в сідлі більш прямо і більше розподіляють свою вагу на сідничні кістки. Тому область переходу між задньою частиною сідла і носом сідла може залишатися вузькою (Y-подібна). Це дає ногам більше місця для педалювання.
Відмінності чоловічого та жіночого тазу. На відміну від жіночої анатомії, сідничні кістки чоловіків більш вузькі, а місце, де дві сторони тазу сходяться спереду, набагато вище. Це призводить до більшого тиску на сідничні кістки чоловіків порівняно з більш широкою сферою сідничних кісток і лобкових кісток у жінок. Ми взяли до уваги цю істотну різницю між чоловічою і жіночою анатомією при розробці сідла.
Зроблено для кожної гоночної позиції. Форма серії SM-Enduro часто дозволяє динамічно змінювати положення і висоту сидіння. Результатом стало сідло, яке ефективно знімає і знижує тиск у багатьох різних положеннях при їзді, що виникають при їзді по пересіченій місцевості.
Правильний розмір. Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині сідничної кістки вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло має забезпечувати більшу контактну поверхню з сідничними кістками, здатну задовольнити потреби в різних положеннях сидячи. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сидіння відповідала унікальному відстані між сідничними кістками гонщика. Чим більше вперед і агресивно сидить вершник, тим далі сідничні кістки стикаються з сідлом.