Велосипед Specialized Stumpjumper Comp
Неперевершена кінематика підвіски, чудова керованість, ідеально налаштована жорсткість рами - Stumpjumper Comp - це наш повнофункціональний, повністю доступний, повністю карбоновий, ідеальний трейловый велосипед. Абсолютно нова геометрія, абсолютно нова підвіска, продумані технічні характеристики - він готовий доставити вас туди, куди приведе стежка.
- TRAIL BENCHMARK - Коли ми приступили до розробки абсолютно нового Stumpjumper, ми переслідували кілька серйозних цілей. Він повинен був показати перевагу на будь-якому трейле , для будь-якого стилю катання. Для досягнення цієї мети ми прагнули до серйозного зниження ваги без шкоди для міцності, до жорсткого, чуйному шасі, яке при цьому залишається легким і живим, до геометрії, яка покращує їзду кожного, і до кращого кінематиці підвіски, яку ми знаємо, як розробити. Виявляється, з новим Stumpjumper ви можете отримати свій торт і з'їсти його теж.
- САМЕ СОЛОДКЕ ПОДОРОЖ НА 130 ММ, НА ЯКОМУ ВИ КОЛИ-НЕБУДЬ ЕЗДАЕТЕ - Ми пропрацювали кінематику підвіски Stumpjumper, щоб домогтися найкращих ходових якостей у 130-міліметровому шасі. Незліченні годинник роботи над підвіскою в лабораторіях і польові випробування дозволили створити вишуканий среднеходный байк, який їсть великі ділянки, як звір, який живиться гравітацією, управляється, як мрія, скрізь і піднімається, як ніби у нього є мотор.
- ПРОГРЕСИВНА ГЕОМЕТРІЇ - Геометрії S-Sizing нового Stumpjumper - це те, що потрібно для прогресивного катання. Він довгий, низький і вільний, з короткою зміщеною виделкою і більш крутим кутом підсідельної труби. Все це в сукупності робить вашу їзду більш стабільною, більш карвовой, більш комфортної на підйомах, більш кращій скрізь. Завдяки можливості регулювання FlipChip ви зможете ще більш точно налаштувати свою посадку, гарантуючи, що ваш новий Stumpjumper буде бездоганно працювати на будь-якому рельєфі, який ви виберете.
- RIDER-FIRST ENGINEERED™ - Рами Rider-First Engineered™ використовують індивідуальний підхід до характеристик велосипеда, який забезпечує еталонну керованість і бездоганну продуктивність, незалежно від розміру рами або райдера. Будь ви прыгучим новачком на S1 або гігантом DH-fiend, якому потрібен довгий S6, ви отримаєте ті ж самі характеристики - різке проходження поворотів і збалансовану передню і задню жорсткість - при мінімально можливому вазі. І під легким вагою ми маємо на увазі справжній вага: 2 250 грамів (S-Works, розмір S-3, з заднім амортизатором).
- SWAT™ - Коли ми представили двері SWAT™ на Stumpjumper в 2016 році, ми збільшили простір кишень і додали місце для насосів і плоских аксесуарів. У новому Stumpjumper ми зберегли ті ж відмінні риси дизайну, які ви знаєте і любите.
Комплектація:
Frameset:
- Frame: FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, flip chip Head Tube/Bottom Bracket adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
- Seat Binder: Alloy, 38.6 mm
Suspension:
- Rear Shock: FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, 190x45mm
- Fork: FOX FLOAT 34 Rhythm GRIP damper, two-position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, 140mm of travel
Cockpit:
- SeatPost: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190мм
- Stem: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Grips: Specialized Trail Grips
- Saddle: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- Handlebars: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Brakes:
- Front Brake: SRAM G2 RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Rear Brake: SRAM G2 RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm
Drivetrain:
- Rear Derailleur: SRAM GX Eagle, 12-speed
- Shift Levers: SRAM GX, trigger, 12-speed
- Cassette: Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
- Chain: SRAM NX Eagle, 12-speed
- Crankset: SRAM X1 Eagle, DUB, 32T, S1: 165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
- Chainrings: 32T
- Bottom Bracket: SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Wheels & Tires:
- Front Hub: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Rims: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Rear Hub: Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
- Front Tire: Butcher, GRID casing, GRIPTON® T9 compound, 29x2.3"
- Spokes: DT Swiss Industry
- Rear Tire: Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
- Inner Tubes: Standard, Presta valve
Weight:
- Weight: 13.86 kg (30 lb, 8.9 oz)
- Weight Size: S4
Геометрія:
|
S1 |
S2 |
S3 |
S4 |
S5 |
S6 |
Crank Length |
165 |
170 |
170 |
170 |
170 |
175 |
Handlebar Width |
780 |
780 |
780 |
780 |
780 |
780 |
Stem Length |
40 |
40 |
40 |
40 |
50 |
50 |
Saddle Width |
155 |
155 |
143 |
143 |
143 |
143 |
Seatpost Length |
100 |
125 |
150 |
170 |
170 |
190 |
Stack (Low BB) |
614 |
613 |
622 |
632 |
641 |
650 |
Stack (High BB) |
610 |
609 |
618 |
627 |
636 |
646 |
Reach (Low BB) |
410 |
430 |
450 |
475 |
500 |
530 |
Reach (High BB) |
415 |
435 |
455 |
480 |
505 |
535 |
Headtube Length |
95 |
100 |
110 |
120 |
130 |
140 |
Headtube Angle (Low BB) |
65° |
65° |
65° |
65° |
65° |
65° |
Headtube Angle (High BB) |
65.5° |
65.5° |
65.5° |
65.5° |
65.5° |
65.5° |
BB Height (Low BB) |
328 |
333 |
333 |
333 |
333 |
333 |
BB Height (High BB) |
335 |
340 |
340 |
340 |
340 |
340 |
BB Drop (Low BB) |
47 |
42 |
42 |
42 |
42 |
42 |
BB Drop (High BB) |
40 |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
Trail (Low BB) |
126 |
126 |
126 |
126 |
126 |
126 |
Trail (High BB) |
123 |
123 |
123 |
123 |
123 |
123 |
Fork Length (full) |
550 |
550 |
550 |
550 |
550 |
550 |
Fork Rake/Offset |
44 |
44 |
44 |
44 |
44 |
44 |
Front Center |
724 |
746 |
770 |
800 |
829 |
863 |
Chainstay Length |
432 |
432 |
432 |
432 |
442 |
442 |
Wheelbase |
1152 |
1175 |
1200 |
1228 |
1268 |
1302 |
Top-tube Length (horizontal) |
563 |
583 |
605 |
632 |
660 |
692 |
Bike Standover Height |
730 |
734 |
744 |
749 |
757 |
757 |
Seat Tube Length |
385 |
385 |
405 |
425 |
445 |
465 |
Seat Tube Angle (Low BB) |
76° |
76° |
76° |
76° |
76° |
76° |
Seat Tube Angle (High BB) |
76.5° |
76.5° |
76.5° |
76.5° |
76.5° |
76.5° |
Max Seatpost Insertion |
220 |
220 |
240 |
260 |
280 |
300 |
Min Seatpost Insertion |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |