Велосипед MERIDA ONE-TWENTY 300
Відкрий нові стежки і катайся, як ніколи раніше. ONE-TWENTY 300 об'єднує приголомшливу цінність і високу продуктивність в алюмінієвій рамі з ходом 130 мм, що робить його ідеальним вибором для тих, хто хоче познайомитися з полноподвесными гірськими велосипедами. Підвіска P-FLEX мінімізує необхідність в обслуговуванні, одночасно забезпечуючи максимальне задоволення і контроль, а настроюються амортизатори SR Suntour згладжують нерівності. Трансмісія Shimano CUES забезпечує точне і довговічне перемикання передач, гідравлічні дискові гальма дають надійну гальмівну силу, а регульований підсідельний штир додає впевненості на складних спусках.
ONE-TWENTY — це велосипед, який не потребує суворої класифікації. Називай його як завгодно — трейловый з малим ходом, даункантри — головне, що це веселий гірський байк для захоплюючих пригод. Легкий, щоб підкорювати підйоми весь день, але впевнений на спусках, з ідеальним балансом на будь-якому рельєфі. Будь то швидкісні синглтреки або багато кілометрів в горах, ONE-TWENTY — це універсальний велосипед, подібний до швейцарського ножа. Наш легкий, але міцний алюмінієва рама LITE поєднується з перевіреною системою підвіски P-FLEX, яка знижує необхідність в обслуговуванні, але зберігає високі характеристики. Ми також застосували нашу прогресивну геометрію, адаптувавши її під цей захоплюючий велосипед з малим ходом. Завдяки концепції AGILOMETER від наших нагороджених моделей ONE-SIXTY і ONE-FORTY, ви можете вибрати стабільний або маневрене управління незалежно від посадки. Єдина складність — це стерти усмішку з обличчя.
- Алюмінієва рама LITE з технологією P-FLEX
- Прогресивна геометрія і система AGILOMETER
- 130 мм ходу спереду і ззаду з повітряної підвіскою SR Suntour
- Жорстка і точна 10-швидкісна трансмісія Shimano CUES
- Потужні і керовані дискові гідравлічні гальма Shimano
- Регульований підсідельний штир MERIDA
Рама ONE-TWENTY LITE V, 130mm suspension travel, material: aluminium, 29x2.5" max. wheelsize, 148x12mm axle standard, BSA bottom bracket standard
Вилка Suntour XCR34 2CR, Air, 130mm suspension travel, Tapered, lockout, 44mm fork offset, 29x2.4" max wheelsize
Амортизатор SR Suntour Edge Plus 2CR, lockout
Гальма Shimano MT200, 2 piston
Ротора Shimano RT10, 180mm
Рульова Acros ICR MERIDA EXTERNAL neck, Upper and lower IPS sealing
Кермо MERIDA COMP TR, material: aluminium, 780mm width, 20mm rise
Винос MERIDA EXPERT TR, material: aluminium, diameter 35mm, 0ᄚ stem angle, 40 mm
Гріпси MERIDA COMP EC
Перемикач Shimano CUES U6000, GS
Манетки Shimano CUES U6000
Подседел MERIDA EXPERT TR II, 34.9 mm diameter, 0mm setback,XSHORT/SHORT: 150mm travel seatpost - MID: 170mm travel seatpost - LONG, XLONG: 200mm travel seatpost
Затискач подседела MERIDA EXPERT
Сідло MERIDA COMP SL, 25% recycled material, V-mount
Ланцюг KMC xGlide
Шатуни MERIDA Expert TR II, 32 teeth, 170 mm for all sizes
Касета Shimano CUES LG400, 11-48 teeth, 10 speed
Каретка Samox BSA 24mm EB2401
Втулки Shimano TC500-B / Shimano TC500-HM-B, 110x15mm width front hub, 32 spoke holes, Centerlock, 148x12mm width rear hub, 32 spoke holes, Centerlock
Обода MERIDA COMP CC II, 25mm inner width, material: aluminium, tubeless ready
Покришки Maxxis Rekon, 29x2.4", wire
Осі MERIDA COMP TR, including removeable lever, 6/4mm allen key
Вага 15,7 кг
Геометрія:
Frame Size |
XShort |
Short |
Mid |
Long |
XLong |
Tyre Sizes |
29" |
29" |
29" |
29" |
29" |
ST seat tube [mm] |
400 |
410 |
425 |
445 |
470 |
TT top tube [mm] |
548 |
569 |
590 |
611 |
632 |
CS chain stay length [mm] |
435 |
435 |
435 |
435 |
435 |
HTA head tube angle [°] |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
STA seat tube angle [°] |
78.5 |
78.5 |
78.5 |
78.5 |
78.5 |
BD bottom bracket drop [mm] |
40 |
40 |
40 |
40 |
40 |
HT head tube [mm] |
95 |
100 |
105 |
110 |
115 |
FL fork length [mm] |
541 |
541 |
541 |
541 |
541 |
R reach [mm] |
425 |
445 |
465 |
485 |
505 |
S stack [mm] |
604 |
609 |
613 |
618 |
622 |
WB wheel base [mm] |
1155 |
1177 |
1199 |
1221 |
1243 |
SH stand over height [mm] |
748 |
750 |
752 |
754 |
756 |
Технології:
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM. При створенні алюмінієвих рам високого класу ми використовуємо перевірений часом алюміній PROLITE 66 (6066), оскільки він неймовірно легкий і міцний. Крім того, він відмінно поєднується з нашою технологією гидроформовки, дозволяючи нам створювати складні форми, що відрізняються потрійний товщиною стінок, майже карбоноподобным зовнішнім виглядом і найкращим співвідношенням жорсткості і ваги. Хоча менш міцні сплави можуть бути дешевше, цей сплав є ідеальним вибором для високопродуктивних велосипедних рам.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM. Щоб отримати максимальну віддачу від алюмінієвої труби в плані форми або зміни товщини стінки, ми застосовуємо різні форми маніпуляцій. Найбільш складним, але й найбільш ефективним є гидроформинг, при якому алюмінієва труба вставляється в негативну форму, і через неї під тиском продавлюється гаряча емульсія з води і масла. Кінцевим результатом є алюмінієва труба ідеальної форми, яка дозволяє нам створювати чудові і легкі алюмінієві рами.
X-TAPER HEADTUBE. Точність рульового управління життєво важлива для безпечного керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити точність. Використання верхніх підшипників 1 1/8" і нижніх 1 1/4" або 1 1/2" допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть надавати на головну трубу, і при цьому не додає зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки і забезпечує точність і впевненість рульового управління.
SMOOTH WELDING. Цей процес ми використовуємо для додання зварних швах красивою плоскій поверхні замість ефекту "стопки монет", який часто виникає під час зварювання TIG. Зварювальник використовують зварювальний пальник, щоб двічі пройтися по шву, допомагаючи його розгладити. Для цього потрібна велика майстерність, але у результаті виходять міцні і елегантні рами, які на перший погляд виглядають як рами з карбонового волокна.
INTERNAL CABLE ROUTING. На більшості наших рам ми прокладаємо проводку тросів і шлангів через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, чи ми використаємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT. Прокладка кабелів усередині рами захищає їх від зовнішніх впливів, надає чистий і акуратний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
NON-SLIP TIGHTENING. Ця система означає, що для затягування важливих болтів вам знадобиться тільки один інструмент TORX 30, що полегшує їх фіксацію під час руху по трасі
, а також прискорює і спрощує технічне обслуговування. Болти мають головку спеціальної форми на одному кінці, яка входить у відповідне поглиблення в рамі, запобігаючи обертання. Це означає, що в раму не вклеюється ніяка фурнітура, тому пошкоджену різьбу або болти можна легко замінити.
P-FLEX. Конструкція підвіски, в якій традиційний шарнір в пір'ї виключено на користь конструкції flexstay. При цьому використовується податливість матеріалу та особлива форма труб, що дозволяє верхньому і нижньому пір'ям розсуватися по мірі руху підвіски. Прибравши шарнір в пір'ї, ми економимо вага, знижуємо потреба в обслуговуванні і підвищуємо жорсткість конструкції рами.
WIRE PORT. MERIDA розробила кермові колонки, які дозволяють всім кабелях управління від керма входити в раму через кришку рульової, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити більш легку, міцну і аеродинамічної конструкцію рами, ніж при використанні звичайних кабельних портів. Залежно від моделі, кабелі прокладаються повністю всередині через руль і винос або полуинтегрированно, коли кабелі входять у раму під виносом.
LONG FENDER. Точки кріплення додаткового подовженого крила для підвищення захисту в порівнянні зі стандартним коротким крилом. Повнорозмірне крило зменшує кількість бруду і водяних бризок з заднього колеса
, зберігаючи чистоту і сухість, а також продовжуючи термін служби підшипників і тросів. Завдяки болтовим кріпленням крило жорстко фіксується, що знижує рівень шуму і не пошкоджує лакофарбове покриття байка.