Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Покришка Maxxis MINION DHF 29X2.30 EXO 3C MAXXTERRA E-25 Tubeless Ready Foldable 60 TPI Black

MINION DHF

TRAIL ENDURO DOWNHILL

Завдяки рисунку протектора, вміло балансуючого між швидкістю кочення, гальмуванням і зчеплення в поворотах, не дивно, що Minion DHF є однією з найпопулярніших шин у гірському велосипеді. Катаєтеся ви за місцевим стежками або з беккантрі, берете участь в гонках ендуро або Кубку світу зі швидкісного спуску - для вас знайдеться специфікація Minion DHF, яка задовольнить ваші потреби.

  • Варіанти з одинарним або подвійним компаундом, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip і Super Tacky.
  • Варіанти каркаса EXO, EXO+, DoubleDown (2x120 TPI) або Downhill (2x60 TPI).
  • Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів з внутрішньою шириною 35 мм
  • Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
  • Призначення: Trail, Enduro, Downhill
  • Рекомендоване покриття: Всі дорожні умови
  • Рекомендована установка: Передній

Рейтинг ефективності

  • Накат 3/5
  • Керованість в поворотах 3,5/5
  • Гальмівне зчеплення 2,5/5

Характеристики моделі:

  • Призначення: Trail, Enduro
  • Діаметр: 29"
  • Ширина: 2,30"
  • Посилення: EXO
  • Компаунд: 3C MAXXTERRA
  • TPI: 60
  • ETRTO: 58-622
  • Максимальний тиск: 60 PSI
  • Корд: Складна
  • Спосіб установки: Tubeless Ready
  • Сертифікація E-bike: E-25
  • Допустима ширина ободу: 19-30 мм
  • Вага: 1015 грам
  • Артикул: ETB96785100

EXO

EXO

EXO - це матеріал, стійкий до порізів і стирання, який використовується в боковинах багатьох шин Maxxis для гірських велосипедів і гравійних покришок. Ця тканина щільного плетіння легка і дуже гнучка, що дозволяє не знижувати експлуатаційні характеристики шини. Додатковий шар щільної тканини в якості захисту боковини - це те, що Maxxis називає своїм захистом від проколів EXO. Він зменшує кількість проколів і пробоїв без зниження еластичності шин з високим TPI, оскільки вплетений в сам каркас. В основному вона використовується на більш легких і м'яких шинах для крос-кантрі та трейлов. Це об'єднання переваг одношарових і двошарових покришок в одному корпусі, що забезпечує малу вагу і кращий захист.

TRIPLE COMPOUNDS (3C)

Ще один крок вперед у порівнянні з подвійними компаундами: Три окремих компаунда укладаються в профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.

Якщо ви подивитеся на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаундів практично однакова. Проте загальний рівень жорсткості використовуваних каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор і м'які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C - MaxxSpeed, MaxxTerra і MaxxGrip - призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують в собі зчеплення в поворотах, стабільність і довговічність.

Незалежно від того, яка дисципліна вибирається - Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовується компаунд MaxxSpeed, а для DH - MaxxGrip. MaxxTerra - all-terrain, всепогодний складу, що займає проміжне положення між цими двома.

3C

3C MAXXTERRA (3CT)

Самий універсальний потрійний компаунд компанії Maxxis, використовуваний для крос-кантрі (XC), трейла, ендуро і даунхілу. Цей проміжний компаунд забезпечує більше зчеплення, ніж MaxxSpeed, і велику довговічність, ніж MaxxGrip, і є гарним універсальним компаундом. Завдяки своїм характеристикам він є популярним вибором для передніх шин в XC та задніх шин в DH і Enduro.

TPI

TPI (ниток на дюйм)

Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.

Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.

Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.

Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.

Оцініть товар
Надіслати

Покришка Maxxis MINION DHF 29X2.30 TPI-60 EXO/3CT/TR

В наявності
Артикул: ETB96785100
1 800 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Характеристики
Діаметр 29"
Ширина 2.3
Спосіб встановлення Tubeless Ready
Корд Складная
Призначення Enduro, Trail
TPI 60
Компаунд 3C MAXXTERRA
Каркас EXO
ETRTO 58-622
Вага, г 1015
Назва модифікації Покришка Maxxis MINION DHF 29X2.30 TPI-60 EXO/3CT/TR
Артикул ETB96785100

Підготовка замовлення до відправки займає від 1 до 3 днів, якщо Вам критичні сроки, уточнюйте перед замовленням

"Новою поштою" по Україні від 50 грн.   Укрпоштою за кордон   Більше інформації про доставку

  • Онлайн оплата
  • Переказ на карту
  • "Покупка частинами" від Monobank

Більше інформації про оплату

Гарантія від виробника

Вгору