Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Покришка Maxxis HIGH ROLLER II 29X2.50WT DD 3C MAXXTERRA E-25 Tubeless Ready Foldable 120X2 TPI Black

HIGH ROLLER II

TRAIL ENDURO DOWNHILL

Maxxis High Roller II має відкритий і агресивний малюнок протектора, призначений для забезпечення зчеплення на пухких ділянках. Великий канал між центральними і бічними шипами забезпечує більш вільний і плавне відчуття, якого хочуть деякі гонщики.

  • Варіанти з одинарним або подвійним компаундом, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip і Super Tacky.
  • Варіанти каркаса 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) або Downhill (2x60 TPI).
  • Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів з внутрішньою шириною 35 мм
  • Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
  • Призначення: Trail, Enduro, Downhill
  • Рекомендоване покриття: Нерівна траса
  • Рекомендована установка: Передні або задні

Рейтинг ефективності

  • Накат 3,5/5
  • Керованість в поворотах 4/5
  • Гальмівне зчеплення 3,5/5

Характеристики моделі:

  • Призначення: Enduro, Downhill
  • Діаметр: 29"
  • Ширина: 2,50" WT
  • Посилення: DOUBLE DOWN
  • Компаунд: 3C MAXXTERRA
  • TPI: 120X2
  • ETRTO: 63-622
  • Максимальний тиск: 50 PSI
  • Корд: Складна
  • Спосіб установки: Tubeless Ready
  • Сертифікація E-bike: E-25
  • Допустима ширина ободу: 30-35 мм
  • Вага: 1273 грам
  • Артикул: ETB96803100

WIDE

WIDE TRAIL

Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування і профіль протектора шини на сучасних більш широких ободах. Традиційні шини розроблені для старих, більш вузьких ободів і можуть створювати занадто квадратний профіль, що призводить до зниження оптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані під внутрішню ширину обода 35 мм, але доведено, що вони можуть працювати в діапазоні ширини обода 30-35 мм, в залежності від уподобань велосипедиста.

DD

DOUBLE DOWN (DD)

Це наше рішення для перегонів ендуро і використання на електровелосипеди. Два шари нашого легкого матеріалу каркаса 120 TPI в поєднанні з бутилової вставкою у боковину створюють високоміцну покришку з великим фідбеком від траси, ніж у покришок з каркасом Downhill. Шини DoubleDown трохи легше своїх аналогів Downhill, але саме різниця в "відчутті траси" відрізняє їх один від одного. Деякі райдери можуть віддати перевагу "непробивний" покришку, забезпечувану каркасом Downhill.

TRIPLE COMPOUNDS (3C)

Ще один крок вперед у порівнянні з подвійними компаундами: Три окремих компаунда укладаються в профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.

Якщо ви подивитеся на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаундів практично однакова. Проте загальний рівень жорсткості використовуваних каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор і м'які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C - MaxxSpeed, MaxxTerra і MaxxGrip - призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують в собі зчеплення в поворотах, стабільність і довговічність.

Незалежно від того, яка дисципліна вибирається - Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовується компаунд MaxxSpeed, а для DH - MaxxGrip. MaxxTerra - all-terrain, всепогодний складу, що займає проміжне положення між цими двома.

3C

3C MAXXTERRA (3CT)

Самий універсальний потрійний компаунд компанії Maxxis, використовуваний для крос-кантрі (XC), трейла, ендуро і даунхілу. Цей проміжний компаунд забезпечує більше зчеплення, ніж MaxxSpeed, і велику довговічність, ніж MaxxGrip, і є гарним універсальним компаундом. Завдяки своїм характеристикам він є популярним вибором для передніх шин в XC та задніх шин в DH і Enduro.

TPI

TPI (ниток на дюйм)

Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.

Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.

Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.

Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.

Оцініть товар
Надіслати

Покришка Maxxis HIGH ROLLER II 29X2.50WT TPI-120X2 DD/3CT/TR

В наявності
Артикул: ETB96803100
2 320 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Характеристики
Діаметр 29"
Ширина 2.5
Спосіб встановлення Tubeless Ready
Корд Складная
Призначення Enduro, Downhill
TPI 120X2
Компаунд 3C MAXXTERRA
Каркас DOUBLE DOWN
ETRTO 63-622
Вага, г 1273
Назва модифікації Покришка Maxxis HIGH ROLLER II 29X2.50WT TPI-120X2 DD/3CT/TR
Артикул ETB96803100

Підготовка замовлення до відправки займає від 1 до 3 днів, якщо Вам критичні сроки, уточнюйте перед замовленням

"Новою поштою" по Україні від 50 грн.   Укрпоштою за кордон   Більше інформації про доставку

  • Онлайн оплата
  • Переказ на карту
  • "Покупка частинами" від Monobank

Більше інформації про оплату

Гарантія від виробника

Вгору