Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Покришка Maxxis DISSECTOR 29X2.40WT DD 3C MAXXGRIP E-25 Tubeless Ready Foldable 120X2 TPI Black

DISSECTOR

TRAIL ENDURO DOWNHILL

Розроблена спільно з австралійським DH-гонщиком Троєм Броснаном, шина Dissector прагне мінімізувати опір при збереженні керованість в поворотах. Ця універсальна шина може використовуватися як передня, парна чи задня-залежно від умов траси.

  • Подвійний компаунд, 3C MaxxTerra або 3C MaxxGrip на вибір
  • Варіанти каркаса EXO, EXO+, DoubleDown (2x120 TPI) або Downhill (2x60 TPI)
  • Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів з внутрішньою шириною 35 мм
  • Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
  • Призначення: Trail, Enduro, Downhill
  • Рекомендоване покриття: Сухі і пухкі дорожні умови
  • Рекомендована установка: спереду або ззаду

Рейтинг ефективності

  • Накат 3,5/5
  • Керованість в поворотах 3/5
  • Гальмівне зчеплення 3/5

Характеристики моделі:

  • Призначення: Enduro
  • Діаметр: 29"
  • Ширина: 2,40" WT
  • Посилення: DOUBLE DOWN
  • Компаунд: 3C MAXXGRIP
  • TPI: 120X2
  • ETRTO: 61-622
  • Максимальний тиск: 50 PSI
  • Корд: Складна
  • Спосіб установки: Tubeless Ready
  • Сертифікація E-bike: E-25
  • Допустима ширина ободу: 30-35 мм
  • Вага: 1154 грам
  • Артикул: ETB00241400

WIDE

WIDE TRAIL

Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування і профіль протектора шини на сучасних більш широких ободах. Традиційні шини розроблені для старих, більш вузьких ободів і можуть створювати занадто квадратний профіль, що призводить до зниження оптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані під внутрішню ширину обода 35 мм, але доведено, що вони можуть працювати в діапазоні ширини обода 30-35 мм, в залежності від уподобань велосипедиста.

DD

DOUBLE DOWN (DD)

Це наше рішення для перегонів ендуро і використання на електровелосипеди. Два шари нашого легкого матеріалу каркаса 120 TPI в поєднанні з бутилової вставкою у боковину створюють високоміцну покришку з великим фідбеком від траси, ніж у покришок з каркасом Downhill. Шини DoubleDown трохи легше своїх аналогів Downhill, але саме різниця в "відчутті траси" відрізняє їх один від одного. Деякі райдери можуть віддати перевагу "непробивний" покришку, забезпечувану каркасом Downhill.

TRIPLE COMPOUNDS (3C)

Ще один крок вперед у порівнянні з подвійними компаундами: Три окремих компаунда укладаються в профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.

Якщо ви подивитеся на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаундів практично однакова. Проте загальний рівень жорсткості використовуваних каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор і м'які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C - MaxxSpeed, MaxxTerra і MaxxGrip - призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують в собі зчеплення в поворотах, стабільність і довговічність.

Незалежно від того, яка дисципліна вибирається - Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовується компаунд MaxxSpeed, а для DH - MaxxGrip. MaxxTerra - all-terrain, всепогодний складу, що займає проміжне положення між цими двома.

3C

3C MAXXGRIP (3CG)

Самий м'який потрійний компаунд, використовується для гірських велосипедів класу Enduro і Downhill. Максимальне зчеплення за рахунок зниження швидкості кочення, що робить її популярною на технічному рельєфі. Часто використовується в якості передньої покришки або у важких умовах. Завдяки зчепленню і довговічності вона відмінно підходить для гірських велосипедів, яким не потрібно низький опір коченню. Навіть при більш низьких температурах цей компаунд добре працює цілий рік.

TPI

TPI (ниток на дюйм)

Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.

Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.

Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.

Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.

Оцініть товар
Надіслати

Покришка Maxxis DISSECTOR 29X2.40WT TPI-120X2 DD/3CG/TR

В наявності
Артикул: ETB00241400
2 320 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Характеристики
Діаметр 29"
Ширина 2.4
Спосіб встановлення Tubeless Ready
Корд Складная
Призначення Enduro
TPI 120X2
Компаунд 3C MAXXGRIP
Каркас DOUBLE DOWN
ETRTO 61-622
Вага, г 1154
Назва модифікації Покришка Maxxis DISSECTOR 29X2.40WT TPI-120X2 DD/3CG/TR
Артикул ETB00241400

Підготовка замовлення до відправки займає від 1 до 3 днів, якщо Вам критичні сроки, уточнюйте перед замовленням

"Новою поштою" по Україні від 50 грн.   Укрпоштою за кордон   Більше інформації про доставку

  • Онлайн оплата
  • Переказ на карту
  • "Покупка частинами" від Monobank

Більше інформації про оплату

Гарантія від виробника

Вгору