Віддавайте свою енергію дорозі і не зменшуйте темп із-за болю або втоми. Правильно підібране сідло - запорука вашої максимальної продуктивності. Саме з цієї причини наші сідла SR Tri були розроблені у співпраці з триатлонистами світового класу, такими як 3-кратний переможець Ironman Hawaii Ян Фродено, щоб створити найбільш високоефективні сідла для тріатлону для чоловіків і жінок. Наша революційна система Power Position створює сідло для спортсменів, які розташовуються або в середній, або в передній частині сідла - тому що не всі триатлоністи сидять на велосипеді однаково. Знайдіть свою ідеальну Power Position!
Пікова продуктивність завдяки системі Power Position Mid: більше швидкості на велосипеді і в бігу
Менше м'язової втоми і вище продуктивність завдяки цілеспрямованій ергономічної розвантаженні
Проект TRI: більше трьох років розробок у співпраці з найшвидшими триатлонистами світу
Призначення: Triathlon
Основа: Нейлоновий композит
Рейли: TiNox
Покриття: мікрофібра
Прокладка: Orthopedic Comfort Foam
Стать: чоловіки
Вага: 205 грам
Ширина носа сідла: 48 мм
Розмір: 232/130/65 мм
З середини–Ергономіка для Power Position Mid. SR Tri Men Mid розроблений для тріатлоністів, які нахиляють таз менш агресивно аэропозиции і розміщують центр ваги в середині сідла. Це означає, що вам потрібен вузький і довгий ніс сідла порівняно з гонщиками, які воліють передню позицію.
Y-подібна форма для полегшення і продуктивності–Сила в середній позиції. З-за більш вертикального положення тазу в середній позиції потрібно вузький і довгий ніс для оптимальної свободи руху. Цей Y-подібний профіль ефективно запобігає втому м'язів спини і в поєднанні з ергономічним підкладкою і рельєфним каналом забезпечує оптимальний захист чутливої області геніталій.
Проект TRI - 3 роки досліджень–Правильна силова позиція. В рамках проекту TRI фахівці Ergon і відомі триатлоністи працювали три роки, щоб розробити найкращий сідло для тріатлону. Результат: не всі гонщики сидять в однаковому положенні на сідлі. Чим нижче аеродинамічний положення, тим далі вперед сідає гонщик і тим потрібна інша форма сідла.
Розроблено спільно з кращими триатлонистами–GOAT їде в середній позиції. У розробці SR Tri брали участь відомі триатлоністи, в тому числі Імоджен Сіммондс і Ян Стратманн (Power Position Front), а також Лора Філіп і легенда тріатлону Ян Фродено, які обидва катаються в Power Position Mid.
Проста настройка і регулювання–Оптимальна настройка з лінією BMR. Біомеханічна контрольна лінія (лінія BMR) відзначена на поверхні сідла всіх сідел SR Tri. Вона показує меридіан сідла — точку, у якої ширина сідла становить рівно 75 міліметрів. Лінія BMR є контрольною точкою для правильної підгонки висоти, положення вперед/назад, нахилу і правильного відстані носа сідла. Лінія BMR також є важливою контрольною точкою для точного регулювання за допомогою нашого Fittingbox Road.
Зроблено в Європі–Стійке якість з точністю. Сідло SR Tri Men зроблено в Європі! Це гарантує кращу якість матеріалу і виробництва, скорочуючи при цьому ланцюжка поставок, зменшуючи відходи виробництва і дотримуючись європейські стандарти переробки. Це добре для навколишнього середовища — і добре для вас!
Жорстка підкладка, що забезпечує оптимальний комфорт при їзді. Пружна ортопедична піна Comfort Foam точно відповідає жорстким вимогам тріатлону: ідеальне поєднання жорсткої підтримки для максимальної передачі зусилля і ергономічного рельєфу для підвищеного комфорту — навіть при тривалих навантаженнях.
Висока продуктивність і простір для маневру. Завдяки своїй Y-образної формі і вузькому, подовженому носі, SR Tri Men Mid пропонує додатковий простір для оптимальної ергономіки педалювання. Розширена свобода рухів забезпечує покращене розподіл тиску і розвантаження чутливої області промежини, особливо при тривалих поїздках в аэропозиции. Крім того, м'язи спини стійко розвантажуються, що запобігає біль і втому. Це також забезпечує більш ефективний перехід до бігові сегменту тріатлону.
Менше болю і менше напруги. Високий тиск, який чиниться на чутливу область промежини в агресивному аэропозиции, знижує приплив крові до області геніталій, що в кращому випадку може призвести до відчуття оніміння, а в гіршому — до еректильної дисфункції. Ось чому рельєфний канал на SR Tri Men особливо виражений. Надширокий і глибокий канал знижує тиск на чутливу область геніталій, дозволяючи вазі райдера спиратися на сідничні кістки.