SM E-Mountain Pro Men - це спеціально розроблене сідло для досвідчених велосипедистів, які прагнуть до межі своїх можливостей на складних ділянках. Воно налаштоване на спортивний, жорсткий хід і забезпечує чудовий комфорт, а також кращу в своєму класі ергономіку. Піднятий задній край і більш широка і плоска носова частина забезпечують додаткову підтримку при проходженні довгих і крутих підйомів на сидіння. Оптимально розташовані вставки OrthoCell розподіляють тиск по всій області сидячій кістки, а чоловічий дизайн забезпечує неперевершену розвантаження там, де це найбільш важливо. Ласкаво просимо в кращий варіант E-MTB!
Енергозберігаюча рампа. Ідеально підтримує на крутих схилах. SM E-Mountain Men значно покращує вашу посадку під час підйомів. Круто піднімається край в задній частині сідла забезпечує стійку і економлять зусилля посадку при підйомі в гору. Ми також розробили передню частину сідла, щоб вона була особливо широкою й зручною, так як положення сидіння часто зміщується вперед на дуже крутих ділянках.
Широкий сідлоподібний ніс–Більше комфорту при підйомі. Носова частина сідла має більш широку і плоску конструкцію для додаткового комфорту і підтримки при переміщенні тіла вперед і вниз під час дуже крутих складних підйомів.
Спортивно-плоский–Мінімальна підтримуюча підкладка. Мінімальна підтримуюча підкладка забезпечує відмінну зворотний зв'язок на трасі без шкоди для загального комфорту їзди. Спортивний дизайн, який забезпечує ідеальний баланс підтримки і продуктивності.
Глибокий рельєфний канал – Усунення небажаного тиску. Прогресуючий рельєфний канал, який заглиблюється до задньої частини, що веде до отвору в корпусі сідла. Ця конструкція поєднує в собі всі переваги вырезного сідла без потенційних недоліків. Така конструкція робить корпус сідла більш гнучким, а також спеціально знижує тиск в промежині. Занадто сильний тиск в цій області часто призводить до дискомфорту і оніміння в області геніталій.
Вкладки ORTHOCELL ®–Навіть краще, ніж гель. Новий матеріал OrthoCell ® допоможе вам досягти найкращих результатів без будь-яких скарг. Ці вставки, які міцніше і легше гелю, забезпечують найкращий розподіл тиску і забезпечують найвищу силу відскоку. Це означає, що вони слідують за рухами тазу при кожному повороті педалі, але дуже швидко повертаються у вихідне положення.
Певний AIRCELL ® PADDING–Міцний і зручний. Підкладка складається з легкої підкладки AirCell ®, яку ми розробили для зручності і високої продуктивності. Тиск ваги тіла на область сидіння розподіляється набагато ефективніше з вставками OrthoCell ® і підкладкою AirCell ®, що значно підвищує підтримують якості сідла.
Антифрикційні боковини–Менше тертя, більше руху. Для додаткового комфорту SM E-Mountain Pro Men має спеціальні бічні вставки. Антифрикційний матеріал дозволяє легко звільнити ногу, а також плавно змінювати положення для динамічного катання.
Знімне кріплення для сідельній сумки Topeak QuickClick. Кріплення Topeak QuickClick вбудовано у всі моделі серії SM Men. Це знімне кріплення QuickClick дозволяє легко і зручно прикріплювати сідельні сумки Topeak
Здоров'я чоловіка. Команда розробників Ergon занурилася в інтенсивні дослідження на тему чоловічого здоров'я. У велоспорті основні скарги виходять від сідла. Для чоловіків неправильно підібране сідло може викликати занадто сильний тиск на дуже чутливу область промежини, що може призвести як до тимчасових, так і до тривалих проблем зі здоров'ям і дискомфорту. Завдяки великій розробки та аналізу МРТ і комп'ютерною томографією, численних прототипів і тестових заїздів, SM Sport Men був створений для зниження тиску в промежині при одночасному задоволенні потреб гонщика в продуктивності.
Більше свободи пересування. Порівняно з жінками, чоловічий таз має тенденцію бути менш гнучким. Це означає, що чоловіки сидять в сідлі більш прямо і більше розподіляють свою вагу на сідничні кістки. Тому область переходу між задньою частиною сідла і носом сідла може залишатися вузькою (Y-подібна). Це дає ногам більше місця для педалювання.
Відмінності чоловічого та жіночого тазу. На відміну від жіночої анатомії, сідничні кістки чоловіків більш вузькі, а місце, де дві сторони тазу сходяться спереду, набагато вище. Це призводить до більшого тиску на сідничні кістки чоловіків порівняно з більш широкою сферою сідничних кісток і лобкових кісток у жінок. Ми взяли до уваги цю істотну різницю між чоловічою і жіночою анатомією при розробці сідла.
Немає тиску на чутливі зони. Важливо правильне розподіл тиску. Щоб захистити чутливу область промежини, тиск повинен бути зміщений на сідничні кістки і частини лобкової дуги – саме так працює рельєфна поверхня чоловічих сідел Ergon. З-за того, що чоловічий таз знаходиться в більш вертикальному положенні, ми зберегли поверхню рівною і навіть для максимально можливої свободи рухів. Для підтримки ми використовуємо піни найвищої якості.
Правильний розмір. Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині сідничної кістки вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло має забезпечувати більшу контактну поверхню з сідничними кістками, здатну задовольнити потреби в різних положеннях сидячи. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сидіння відповідала унікальному відстані між сідничними кістками гонщика. Чим більше вперед і агресивно сидить вершник, тим далі сідничні кістки стикаються з сідлом.