Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Сідло Ergon SM E-Mountain Core Prime Men

Приносить задоволення на будь-якій трасі для любителів гірського електровелосипеда. Унікальна технологія сідла Ergon CORE 3D ® поєднує комфорт і оптимальну передачу потужності на педалі. Їзда з довгими підйомами? Просто залишайтеся в сідлі. Задній пандус забезпечує стійкість і підтримку. Відчуття оніміння? Забудьте про це. Чоловічі проблемні зони полегшені. Проблеми зі спиною? Ніяких проблем. Три знаки схвалення підтверджують дружні спині функції. Це наша формула підтримки без болю і гарантія задоволення від їзди на гірському електровелосипеді.

  • Підвищує ефективність E-MTB
  • Усуває оніміння
  • Сертифікована як безпечний для спини
  • Призначення: E-MTB, E-Touring, MTB-Touring, All-Mountain/Trail
  • Технологія CORE 3D®
  • Основа: Нейлоновий композит
  • Рейли: CroMo
  • Покриття: мікрофібра
  • Прокладка: Orthopedic AirCell Foam
  • Ергономічне ядро: BASF Infinergy® (E-TPU / Closed Cell Particle Foam)
  • Стать: чоловіки
  • Вага: - грам
  • Розмір: S/M, M/L

Геніальний принцип роботи. Плаваючий ергономічний сердечник сідла. При обертанні педалей ваш вага постійно зміщується з однієї сідничної кістки на іншу – з найвищою навантаженням на бік педалі, де зосереджений вага вашого тіла і виникає високий тиск. Це локалізоване тиск помітно знижується за рахунок Ergon Core: завдяки підвісної конструкції Core і властивостями високоякісного матеріалу велосипедне сідло може адаптуватися до кожного руху тазу при обертанні педалей – що значно підвищує комфорт.

Енергозберігаюча рампа. Ідеально підтримує на крутих схилах. SM E-Mountain Men значно покращує вашу посадку під час підйомів. Круто піднімається край в задній частині сідла забезпечує стійку і економлять зусилля посадку при підйомі в гору. Ми також розробили передню частину сідла, щоб вона була особливо широкою й зручною, так як положення сидіння часто зміщується вперед на дуже крутих ділянках.

ІННОВАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ INFINERGY®. Плавна їзда. Матеріал Infinergy® від BASF також встановлює нові стандарти в області гасіння ударів і вібрацій на шосейних велосипедах. Як тільки тиск на сідло слабшає, Ergon CORE HD®, що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї первісної форми - навіть при тривалому навантаженні! Провідні виробники біговій взуття також з великим успіхом використовують цю піну E-TPU по всьому світу.

Переваги подвійної оболонки–Ergon CORE 3D ® проти стандартного сідла. Революційна конструкція сідла CORE 3D ® з технологією подвійної оболонки виводить комфорт на абсолютно новий рівень. У звичайному сідлі є лише одна оболонка сідла. Ця єдина оболонка несе навантаження велосипедиста і тому повинна бути дуже жорсткою. З іншого боку, SM E-Mountain Core Prime має дві оболонки. Велика частина ваги наїзника підтримується нижній жорсткою оболонкою. На верхній гнучкій оболонці лежить подушка і поверхня сидіння. Між двома оболонками знаходиться плаваюча ергономічна серцевина з Infinergy ®, яка ізолює удари від дороги, гасить вібрації, підтримує руху тазу при педалюванні і помітно знімає навантаження з сідничних кісток.

Демпфер з подвійною оболонкою і внутрішньою серцевиною. Підтримка, яка слідує за вашим ходом педалей. Нижче представлений вид SM E-Mountain Core Prime, на якому показана вся поверхню сідла — високопродуктивний еластомерний демпфер відокремлює дві оболонки сідла один від одного. Ця конструкція сендвіча з еластичним серцевиною дозволяє сідла більш ергономічно слідувати природним рухам педалювання у всіх трьох напрямках. Нерівності поверхні катання і вібрації ефективно фільтруються завдяки Ergon CORE 3D ®.

ОРТОПЕДИЧНА ПІНА AIRCELL-FOAM. Комфорт і довговічність. Набивання сідла виконана з ортопедичної піни AirCell. Вона особливо ергономічна для їзди на дорожньому велосипеді, але при цьому залишається надзвичайно міцною. Тиск на кісткові структури розподіляється набагато краще за рахунок збільшення сили відскоку, що сприяє розсіюванню вібрацій.

Мінімізація дискомфорту в сідлі. При їзді на велосипеді більша частина ваги тіла припадає на невелику поверхню сідла. Якщо вага не розподіляється рівномірно на кісткові структури, то надмірний тиск розподіляється на чутливі ділянки м'яких тканин. Рельєфний канал допомагає, але не є єдиним важливим фактором.

Для ергономічного розподілу тиску необхідно враховувати співвідношення між відстанню між кістками сидіння і кутом нахилу. Ергономічне велосипедне сідло повинно мати достатню контактну поверхню, але при цьому дозволяти стегон вільно рухатися. Крім того, їзда на велосипеді не є статичною. На підйомах велосипедист інтуїтивно зсувається до носа сідла, щоб змістити центр ваги тіла вперед. При спуску з гори відбувається зворотне.

Компанія Ergon враховує ці фактори при розробці всіх своїх сідел. Існують спеціальні моделі для певних дисциплін, розраховані як на любителів, так і професіоналів. У кожній моделі сідла є два варіанти ширини, щоб задовольнити потреби кожного велосипедиста в комфорті.

Чоловіче здоров'я. Команда розробників Ergon провела інтенсивне дослідження на тему чоловічого здоров'я. Вони виявили, що основною причиною скарг при їзді на велосипеді є сідло. Часто чоловіки відчувають дуже сильний тиск на область промежини, що призводить до болю, дискомфорту, оніміння і потенційно більш серйозних проблем зі здоров'ям у майбутньому. SR Allroad Core Men це зменшує тиск завдяки дуже специфічного каналу розвантаження, а також кращому розподілу площі поверхні під кістковими структурами. Завдяки МРТ, КТ-аналізу, множини прототипів і тестування велосипедистів, ми також ергономічно адаптували наші сідла для шосейних велосипедів у точній відповідності з анатомією і потреб чоловіків.

Більше свободи пересування. Порівняно з жінками, чоловічий таз, як правило, менш гнучкий. Це означає, що чоловіки сидять на сідлі більш вертикально і більше розподіляють вагу на сидячі кістки. Тому перехідна зона між задньою частиною сідла і носом сідла може бути вузькою (Y-подібної). Це дає ногам більше простору для педалювання.

Відмінності чоловічого та жіночого тазу. На відміну від жіночої анатомії, чоловічі тазові кістки більш вузькі, а місце з'єднання двох сторін тазу спереду розташована набагато вище. Це призводить до того, що у чоловіків більший тиск розподіляється на сидячі кістки, в той час як у жінок більш широка область сидячих кісток і лобкових кісток. При розробці сідла ми врахували це суттєва відмінність між чоловічою і жіночою анатомією.

Правильний розмір. Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині тазової кістки вершника для максимального комфорту і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, і сідло має забезпечувати більшу поверхню зіткнення з тазовими кістками і задовольняти вимогам різних положень сидіння. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхню сідла відповідала унікальному відстані між кістками. Чим більше вперед і агресивніше велосипедист сидить, тим далі вперед кістки сідла стикаються з сідлом.

Гайд Ergon з підбору розміру сідла

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Сідло Ergon SM E-Mountain Core Prime Men - S/M

В наявності
Артикул: 440 110 40
8 232 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Характеристики
Бренд Ergon
Розмір S/M
Стать мужское
Лінійка SM E (E-MTB)

Підготовка замовлення до відправки займає від 1 до 3 днів, якщо Вам критичні сроки, уточнюйте перед замовленням

"Новою поштою" по Україні від 50 грн.   Укрпоштою за кордон   Більше інформації про доставку

  • Онлайн оплата
  • Переказ на карту
  • "Покупка частинами" від Monobank

Більше інформації про оплату

Гарантія від виробника

Вгору