SR Allroad компанія Ergon створила сідло зі спортивними характеристиками, яке здатне впоратися як з асфальтом, так і з грунтовою дорогою з твердим покриттям. Технологія CORE HD®, ідеально адаптована для сучасного шосейного велоспорту, поєднує в собі ергономічний комфорт без шкоди для динамічного задоволення від їзди. Інноваційна конструкція сідла SR Allroad Core пропонує абсолютно нові відчуття від їзди: повністю гасяться дорожні удари та вібрації, знімається оніміння в області промежини, значно знижується тиск на сідло, що дозволяє повністю синхронізувати з велосипедом, який би шлях ви не вибрали.
ГЕНІАЛЬНИЙ ПРИНЦИП РОБОТИ Ергономічний сердечник сідла
Конструкція Ergon CORE HD® (з інноваційним матеріалом BASF Infinergy®) поглинає дорожні удари і значно знижує тиск на сідло. Ергономічний сердечник між корпусом сідла і піною сидіння забезпечує спортивне і міцне, але при цьому комфортне відчуття їзди на дорожньому велосипеді.
ІННОВАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ INFINERGY® Плавна їзда
Матеріал Infinergy® від BASF також встановлює нові стандарти в області гасіння ударів і вібрацій на шосейних велосипедах. Як тільки тиск на сідло слабшає, Ergon CORE HD®, що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї первісної форми - навіть при тривалому навантаженні! Провідні виробники біговій взуття також з великим успіхом використовують цю піну E-TPU по всьому світу.
ІДЕАЛЬНА ФОРМА Інноваційний ергономічний сердечник для змішаного рельєфу
Ця унікальна конструкція сідла для шосейних велосипедів пропонує абсолютно нові відчуття від їзди: сенсаційно комфортні та спортивні навіть поза доріг.
ПОВНА АМОРТИЗАЦІЯ Поглинає удари і вібрації
Ергономічний сердечник ефективно фільтрує вібрації і удари об землю навіть при їзді на всій поверхні сидіння.
ОРТОПЕДИЧНА ПІНА AIRCELL-FOAM Комфорт і довговічність
Набивання SR Allroad Core Men виконана з ортопедичної піни AirCell. Вона особливо ергономічна для їзди на дорожньому велосипеді, але при цьому залишається надзвичайно міцною. Тиск на кісткові структури розподіляється набагато краще за рахунок збільшення сили відскоку, що сприяє розсіюванню вібрацій.
Мінімізація дискомфорту в сідлі
При їзді на велосипеді більша частина ваги тіла припадає на невелику поверхню сідла. Якщо вага не розподіляється рівномірно на кісткові структури, то надмірний тиск розподіляється на чутливі ділянки м'яких тканин. Рельєфний канал допомагає, але не є єдиним важливим фактором.
Для ергономічного розподілу тиску необхідно враховувати співвідношення між відстанню між кістками сидіння і кутом нахилу. Ергономічне велосипедне сідло повинно мати достатню контактну поверхню, але при цьому дозволяти стегон вільно рухатися. Крім того, їзда на велосипеді не є статичною. На підйомах велосипедист інтуїтивно зсувається до носа сідла, щоб змістити центр ваги тіла вперед. При спуску з гори відбувається зворотне.
Компанія Ergon враховує ці фактори при розробці всіх своїх сідел. Існують спеціальні моделі для певних дисциплін, розраховані як на любителів, так і професіоналів. У кожній моделі сідла є два варіанти ширини, щоб задовольнити потреби кожного велосипедиста в комфорті.
Чоловіче здоров'я
Команда розробників Ergon провела інтенсивне дослідження на тему чоловічого здоров'я. Вони виявили, що основною причиною скарг при їзді на велосипеді є сідло. Часто чоловіки відчувають дуже сильний тиск на область промежини, що призводить до болю, дискомфорту, оніміння і потенційно більш серйозних проблем зі здоров'ям у майбутньому. SR Allroad Core Men це зменшує тиск завдяки дуже специфічного каналу розвантаження, а також кращому розподілу площі поверхні під кістковими структурами. Завдяки МРТ, КТ-аналізу, множини прототипів і тестування велосипедистів, ми також ергономічно адаптували наші сідла для шосейних велосипедів у точній відповідності з анатомією і потреб чоловіків.
Більше свободи пересування
У порівнянні з жінками, чоловічий таз, як правило, менш гнучкий. Це означає, що чоловіки сидять на сідлі більш вертикально і більше розподіляють вагу на сидячі кістки. Тому перехідна зона між задньою частиною сідла і носом сідла може бути вузькою (Y-подібної). Це дає ногам більше простору для педалювання.
Відмінності чоловічого та жіночого тазу
На відміну від жіночої анатомії, чоловічі тазові кістки більш вузькі, а місце з'єднання двох сторін тазу спереду розташована набагато вище. Це призводить до того, що у чоловіків більший тиск розподіляється на сидячі кістки, в той час як у жінок більш широка область сидячих кісток і лобкових кісток. При розробці сідла ми врахували це суттєва відмінність між чоловічою і жіночою анатомією.
Правильний розмір
Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині тазової кістки вершника для максимального комфорту і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, і сідло має забезпечувати більшу поверхню зіткнення з тазовими кістками і задовольняти вимогам різних положень сидіння. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхню сідла відповідала унікальному відстані між кістками. Чим більше вперед і агресивніше велосипедист сидить, тим далі вперед кістки сідла стикаються з сідлом.