Ви хочете навалювати, як професіонали? Хочете оптимальне поєднання комфорту і свободи пересування? Тоді давайте уявимо сідло SM Enduro Comp Men. Розроблений професіоналами світового класу із Світової серії ендуро, він дозволяє вам освоїти кожну лінію на повній швидкості. Завдяки вузькій поверхні сидіння і м'яким краях ви отримуєте ідеальну зворотний зв'язок з трасою. Катайтеся з почуттям - SM Enduro Comp Men порушує ваші навички трейлраннинга на абсолютно новий рівень.
Анатомічно адаптований рельєф. Дизайн SM Enduro Comp Men забезпечує ергономічну підтримку, так і розвантаження чоловічої анатомії. Крім того, в конструкції використовується спеціальний антифрикційний матеріал в задній частині сідла. Цей матеріал зменшує тертя і дозволяє водієві легко змінювати положення в динамічній посадці.
Кромка 360°– Всебічний комфорт. Основна функція сідла - направляти велосипед по пересіченій місцевості. Для максимального комфорту весь зовнішній периметр сідла має набивку.
Піна з закритими порами AIRCELL – Оптимальний розподіл тиску. Піна AirCell з закритими порами, виготовлена на верстаті з ЧПУ, гарантує поліпшену підтримку і оптимальний розподіл тиску. Гнучкі бічні крила SM Enduro Comp Men зменшують тиск на внутрішню частину стегон і забезпечують оптимальну передачу зусилля на педалі.
Плоска задня частина – Максимальна свобода пересування. Плоска V-образна форма і похила задня частина SM Enduro Comp Men забезпечують максимальну свободу рухів. Ви можете швидко і легко змінити місце для сидіння в будь-який час на важкодоступній місцевості.
Здоров'я чоловіка. Команда розробників Ergon занурилася в інтенсивні дослідження на тему чоловічого здоров'я. У велоспорті основні скарги виходять від сідла. Для чоловіків неправильно підібране сідло може викликати занадто сильний тиск на дуже чутливу область промежини, що може призвести як до тимчасових, так і до тривалих проблем зі здоров'ям і дискомфорту. Завдяки великій розробки та аналізу МРТ і комп'ютерною томографією, численних прототипів і тестових заїздів, SM Enduro Comp Men був створений для зниження тиску в промежині при одночасному задоволенні потреб гонщика в продуктивності.
Більше свободи пересування. Порівняно з жінками, чоловічий таз має тенденцію бути менш гнучким. Це означає, що чоловіки сидять в сідлі більш прямо і більше розподіляють свою вагу на сідничні кістки. Тому область переходу між задньою частиною сідла і носом сідла може залишатися вузькою (Y-подібна). Це дає ногам більше місця для педалювання.
Відмінності чоловічого та жіночого тазу. На відміну від жіночої анатомії, сідничні кістки чоловіків більш вузькі, а місце, де дві сторони тазу сходяться спереду, набагато вище. Це призводить до більшого тиску на сідничні кістки чоловіків порівняно з більш широкою сферою сідничних кісток і лобкових кісток у жінок. Ми взяли до уваги цю істотну різницю між чоловічою і жіночою анатомією при розробці сідла.
Зроблено для кожної гоночної позиції. Форма серії SM-Enduro часто дозволяє динамічно змінювати положення і висоту сидіння. Результатом стало сідло, яке ефективно знімає і знижує тиск у багатьох різних положеннях при їзді, що виникають при їзді по пересіченій місцевості.
Правильний розмір. Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині сідничної кістки вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло має забезпечувати більшу контактну поверхню з сідничними кістками, здатну задовольнити потреби в різних положеннях сидячи. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сидіння відповідала унікальному відстані між сідничними кістками гонщика. Чим більше вперед і агресивно сидить вершник, тим далі сідничні кістки стикаються з сідлом.