Е-маунтинбайкери можуть залишатись в сидячому положенні на більш крутий і пересіченій місцевості, тому їх вимоги до сідла трохи відрізняються. З цієї причини Ergon розробив спеціальне чоловіче сідло для E-MTB.
Енергозберігаюча рампа. Ідеально підтримує на крутих схилах. SM E-Mountain Men значно покращує вашу посадку під час підйомів. Круто піднімається край в задній частині сідла забезпечує стійку і економлять зусилля посадку при підйомі в гору. Ми також розробили передню частину сідла, щоб вона була особливо широкою й зручною, так як положення сидіння часто зміщується вперед на дуже крутих ділянках.
Глибокий рельєфний канал – Усунення небажаного тиску. Прогресуючий рельєфний канал, який заглиблюється до задньої частини, що веде до отвору в корпусі сідла. Ця конструкція поєднує в собі всі переваги вырезного сідла без потенційних недоліків. Така конструкція робить корпус сідла більш гнучким, а також спеціально знижує тиск в промежині. Занадто сильний тиск в цій області часто призводить до дискомфорту і оніміння в області геніталій.
Ортопедична піна – Зручний і міцний. Набивання SM Pro Men виготовлена з ортопедичної піни, яка особливо ергономічна для катання на гірських велосипедах, але при цьому надзвичайно міцна.
Знімне кріплення для сідельній сумки Topeak QuickClick. Кріплення Topeak QuickClick вбудовано у всі моделі серії SM Men. Це знімне кріплення QuickClick дозволяє легко і зручно прикріплювати сідельні сумки Topeak
Здоров'я чоловіка. Команда розробників Ergon занурилася в інтенсивні дослідження на тему чоловічого здоров'я. У велоспорті основні скарги виходять від сідла. Для чоловіків неправильно підібране сідло може викликати занадто сильний тиск на дуже чутливу область промежини, що може призвести як до тимчасових, так і до тривалих проблем зі здоров'ям і дискомфорту. Завдяки великій розробки та аналізу МРТ і комп'ютерною томографією, численних прототипів і тестових заїздів, SM Sport Men був створений для зниження тиску в промежині при одночасному задоволенні потреб гонщика в продуктивності.
Більше свободи пересування. порівняно з жінками, чоловічий таз має тенденцію бути менш гнучким. Це означає, що чоловіки сидять в сідлі більш прямо і більше розподіляють свою вагу на сідничні кістки. Тому область переходу між задньою частиною сідла і носом сідла може залишатися вузькою (Y-подібна). Це дає ногам більше місця для педалювання.
Відмінності чоловічого та жіночого тазу. На відміну від жіночої анатомії, сідничні кістки чоловіків більш вузькі, а місце, де дві сторони тазу сходяться спереду, набагато вище. Це призводить до більшого тиску на сідничні кістки чоловіків порівняно з більш широкою сферою сідничних кісток і лобкових кісток у жінок. Ми взяли до уваги цю істотну різницю між чоловічою і жіночою анатомією при розробці сідла.
Немає тиску на чутливі зони. Важливо правильне розподіл тиску. Щоб захистити чутливу область промежини, тиск повинен бути зміщений на сідничні кістки і частини лобкової дуги – саме так працює рельєфна поверхня чоловічих сідел Ergon. З-за того, що чоловічий таз знаходиться в більш вертикальному положенні, ми зберегли поверхню рівною і навіть для максимально можливої свободи рухів. Для підтримки ми використовуємо піни найвищої якості.
Правильний розмір. Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині сідничної кістки вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло має забезпечувати більшу контактну поверхню з сідничними кістками, здатну задовольнити потреби в різних положеннях сидячи. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сидіння відповідала унікальному відстані між сідничними кістками гонщика. Чим більше вперед і агресивно сидить вершник, тим далі сідничні кістки стикаються з сідлом.