Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Покришка Maxxis REKON 29X2.60 EXO+ 3C MAXXTERRA E-25 Tubeless Ready Foldable 60 TPI Black

REKON

XC (CROSS COUNTRY) TRAIL

Rekon - це легка покришка для бездоріжжя, призначена для швидкої їзди по пересіченій місцевості.

  • Варіанти з подвійним компаундом, 3C MaxxSpeed або 3C MaxxTerra
  • Варіанти виконання каркаса 60 TPI або 120 TPI
  • Варіанти захисту від проколів EXO або EXO+
  • Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів з внутрішньою шириною 35 мм
  • Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
  • Призначення: XC, Trail
  • Рекомендоване покриття: Тверді і пухкі грунти
  • Рекомендована установка: спереду або ззаду.

Рейтинг ефективності

  • Накат 3/5
  • Керованість в поворотах 3/5
  • Гальмівне зчеплення 3/5

Характеристики моделі:

  • Призначення: XC, Trail
  • Діаметр: 29"
  • Ширина: 2,60"
  • Посилення: EXO+
  • Компаунд: 3C MAXXTERRA
  • TPI: 60
  • ETRTO: 66-622
  • Максимальний тиск: 40 PSI
  • Корд: Складна
  • Спосіб установки: Tubeless Ready
  • Сертифікація E-bike: E-25
  • Допустима ширина ободу: 23-35 мм
  • Вага: 1019 грам
  • Артикул: ETB00096500

EXO+

EXO+

EXO+ - це шина Maxxis із середнім ступенем захисту від проколів, що підходить для їзди по трасі і для легких електро-велосипедів. Ми починаємо з міцного корпусу щільністю 60 TPI, додаємо наш легендарний шар захисту від проколів EXO на боковинах і завершуємо невеликий бутиловою вставкою вздовж борту. Міцний каркас і матеріал EXO захищають від пошкоджень камінням та корінням, а спеціальна вставка захищає шину від защемлення і допомагає запобігти пошкодженню обода. Вставки Maxxis EXO Protection для захисту боковини вплетені в каркас шини. Якщо EXO - це вставка в боковину, що забезпечує підвищений захист від порізів, то Maxxis EXO+ має таку ж захист і додає бутиловое посилення в бортах для захисту від защемлення. Крім того, EXO+ тепер пропонується тільки на шинах з кроком 60 TPI, які по своїй конструкції більш стійкі до проколів, що робить область під протектором також більш захищеною. Нещодавно компанія Maxxis оновила конструкцію EXO+, що полегшило нам вибір шини. Нова версія EXO+ ідентифікується з тієї ж маркуванні EXO+, але без вказівки TPI на боковині шини.

TRIPLE COMPOUNDS (3C)

Ще один крок вперед у порівнянні з подвійними компаундами: Три окремих компаунда укладаються в профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.

Якщо ви подивитеся на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаундів практично однакова. Проте загальний рівень жорсткості використовуваних каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор і м'які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C - MaxxSpeed, MaxxTerra і MaxxGrip - призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують в собі зчеплення в поворотах, стабільність і довговічність.

Незалежно від того, яка дисципліна вибирається - Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовується компаунд MaxxSpeed, а для DH - MaxxGrip. MaxxTerra - all-terrain, всепогодний складу, що займає проміжне положення між цими двома.

3C

3C MAXXTERRA (3CT)

Самий універсальний потрійний компаунд компанії Maxxis, використовуваний для крос-кантрі (XC), трейла, ендуро і даунхілу. Цей проміжний компаунд забезпечує більше зчеплення, ніж MaxxSpeed, і велику довговічність, ніж MaxxGrip, і є гарним універсальним компаундом. Завдяки своїм характеристикам він є популярним вибором для передніх шин в XC та задніх шин в DH і Enduro.

TPI

TPI (ниток на дюйм)

Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.

Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.

Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.

Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Покришка Maxxis REKON 29X2.60 TPI-60 EXO+/3CT/TR

В наявності
Артикул: ETB00096500
2 184 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Характеристики
Діаметр 29"
Ширина 2.6
Спосіб встановлення Tubeless Ready
Корд Складная
Призначення XC, Trail
TPI 60
Компаунд 3C MAXXTERRA
Каркас EXO+
ETRTO 66-622
Вага, г 1019
Назва модифікації Покришка Maxxis REKON 29X2.60 TPI-60 EXO+/3CT/TR
Артикул ETB00096500
Лінійка REKON

Підготовка замовлення до відправки займає від 1 до 3 днів, якщо Вам критичні сроки, уточнюйте перед замовленням

"Новою поштою" по Україні від 50 грн.   Укрпоштою за кордон   Більше інформації про доставку

  • Онлайн оплата
  • Переказ на карту
  • "Покупка частинами" від Monobank
  • USDT

Більше інформації про оплату

Гарантія від виробника

Вгору