Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis RE-FUSE 700X40C MAXXSHIELD DUAL Tubeless Ready Foldable 60 TPI Tanwall
RE-FUSE
SPORT TRAINING
Шини Maxxis Re-Fuse легендарні своєю довговічністю. Відмінний вибір для будь-якого велосипедиста, побоюється проколів від дорожнього сміття.
- Варіанти з одинарним або подвійним компаундом
- Каркас 60 TPI
- Захист від проколів MaxxShield
- Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
- Призначення: Road, Gravel, Hybrid
- Рекомендоване покриття: Тренування, поїздки на роботу
- Рекомендована установка: спереду або ззаду
Характеристики моделі:
- Призначення: Road, Gravel
- Діаметр: 700c
- Ширина: 40 мм
- Посилення: MAXXSHIELD
- Компаунд: DUAL
- TPI: 60
- ETRTO: 40-622
- Максимальний тиск: 75 PSI
- Корд: Складна
- Спосіб установки: Tubeless Ready
- Сертифікація E-bike: немає
- Допустима ширина ободу: N/A мм
- Вага: 546 грам
- Артикул: ETB00334800
MAXXSHIELD
MaxxShield являє собою максимальну плоску захист. Ми починаємо з нашою захисту SilkShield від борту до борту і додаємо наш шар K2 (арамидный композит) під протектор для неперевершеної довговічності.
Dual Compound
В шинах Maxxis Dual Compound використовується більш м'яка і липка гума на бічних гранях і більш жорстка і міцна гума в центральній частині протектора. Така конструкція 2C забезпечує хороший компроміс між зчеплення в поворотах і швидкістю кочення, що дозволяє отримати чіпкий, але довговічний профіль шини. По суті, в шині 2C чіпка гума і швидко котилась міцна гума знаходяться там, де це необхідно.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.