Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis PACE 26X2.10 SINGLE E-25 Камерна Wire 60 TPI Black
PACE
XC (CROSS COUNTRY)
У покришці Maxxis Pace використовуються невеликі, щільно розташовані один до одного виступи для створення шини з низьким опором коченню. Спочатку призначена для XC, Pace добре зарекомендувала себе в слоупстайле, памп-треку і дьорт-джампінгу.
- Варіанти з одинарним або подвійним компаундом
- Каркас 60 TPI
- Захист від проколів SilkShield або EXO
- Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
- Призначення: XC Race, XC
- Рекомендоване покриття: Сухі умови XC, доглянуті траси та трампліни
- Рекомендована установка: Передні або задні
Рейтинг ефективності
- Накат 4/5
- Керованість в поворотах 2/5
- Гальмівне зчеплення 2/5
Характеристики моделі:
- Призначення: XC Race, XC, Dirt Jump
- Діаметр: 26"
- Ширина: 2,10"
- Посилення:
- Компаунд: SINGLE
- TPI: 60
- ETRTO: 52-559
- Максимальний тиск: 65 PSI
- Корд: Не складна
- Спосіб установки: Камерна
- Сертифікація E-bike: E-25
- Допустима ширина ободу: 17-29 мм
- Вага: 651 грам
- Артикул: ETB69309300
SINGLE COMPOUND
В однокомпонентних (1С) шинах використовується тільки одна гумова суміш по всьому протектору. Гума повинна забезпечувати баланс між довговічністю і зчепленням, але не оптимізована ні для того, ні для іншого. Простота виробництва робить їх найбільш дешевим варіантом. Їх можна зустріти на гірських велосипедах для крос-кантрі, слоупстайлу, памптрека і гравію, але набагато частіше вони використовуються на шосейних велосипедах або на міських велосипедах, де швидкість і довговічність набагато важливіше зчеплення в поворотах.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.