Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis MINION DHR II 20X2.30 DUAL E-25 Камерна Foldable 60 TPI Black
MINION DHR II
TRAIL ENDURO DOWNHILL
Завдяки боковим шипам, запозиченим у легендарної моделі Minion DHF, але розширеним для забезпечення більшої підтримки, DHR II проходить повороти як ніхто інший. Центральна частина протектора має рампообразные передні кромки для поліпшення прискорення і прорізи для створення плавного переходу при нахилі велосипеда. Схожі на пелюстки ламелі на центральному протекторі вдавлюються при різкому гальмуванні і допомагають тримати велосипед під контролем.
В парі з передньої шиною Minion DHF ви отримаєте ідеальне поєднання агресивних покришок для трейла! Minion DHF випускається у варіантах для трейла, ендуро і даунхілу.
- Варіанти з одинарним або подвійним компаундом, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip і Super Tacky.
- Варіанти каркаса EXO, EXO+, DoubleDown (2x120 TPI) або Downhill (2x60 TPI).
- Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів з внутрішньою шириною 35 мм
- Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
- Призначення: Trail, Enduro, Downhill
- Рекомендоване покриття: Всі дорожні умови
- Рекомендована установка: Задній
Рейтинг ефективності
- Накат 2,5/5
- Керованість в поворотах 4/5
- Гальмівне зчеплення 4/5
Характеристики моделі:
- Призначення: Trail, Enduro
- Діаметр: 20"
- Ширина: 2,30"
- Посилення:
- Компаунд: DUAL
- TPI: 60
- ETRTO: 58-406
- Максимальний тиск: 65 PSI
- Корд: Складна
- Спосіб установки: Камерна
- Сертифікація E-bike: E-25
- Допустима ширина ободу: 19-30 мм
- Вага: 571 грам
- Артикул: ETB00327500
Dual Compound
В шинах Maxxis Dual Compound використовується більш м'яка і липка гума на бічних гранях і більш жорстка і міцна гума в центральній частині протектора. Така конструкція 2C забезпечує хороший компроміс між зчеплення в поворотах і швидкістю кочення, що дозволяє отримати чіпкий, але довговічний профіль шини. По суті, в шині 2C чіпка гума і швидко котилась міцна гума знаходяться там, де це необхідно.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.