Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis MINION DHF 26X2.35 SINGLE E-25 Камерна Foldable 60 TPI Black
MINION DHF
TRAIL ENDURO DOWNHILL
Завдяки рисунку протектора, вміло балансуючого між швидкістю кочення, гальмуванням і зчеплення в поворотах, не дивно, що Minion DHF є однією з найпопулярніших шин у гірському велосипеді. Катаєтеся ви за місцевим стежками або з беккантрі, берете участь в гонках ендуро або Кубку світу зі швидкісного спуску - для вас знайдеться специфікація Minion DHF, яка задовольнить ваші потреби.
- Варіанти з одинарним або подвійним компаундом, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip і Super Tacky.
- Варіанти каркаса EXO, EXO+, DoubleDown (2x120 TPI) або Downhill (2x60 TPI).
- Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів з внутрішньою шириною 35 мм
- Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
- Призначення: Trail, Enduro, Downhill
- Рекомендоване покриття: Всі дорожні умови
- Рекомендована установка: Передній
Рейтинг ефективності
Характеристики моделі:
- Призначення: Trail, Enduro
- Діаметр: 26"
- Ширина: 2,35"
- Посилення:
- Компаунд: SINGLE
- TPI: 60
- ETRTO: 52-559
- Максимальний тиск: 65 PSI
- Корд: Складна
- Спосіб установки: Камерна
- Сертифікація E-bike: E-25
- Допустима ширина ободу: 19-35 мм
- Вага: 759 грам
- Артикул: ETB73550800
SINGLE COMPOUND
В однокомпонентних (1С) шинах використовується тільки одна гумова суміш по всьому протектору. Гума повинна забезпечувати баланс між довговічністю і зчепленням, але не оптимізована ні для того, ні для іншого. Простота виробництва робить їх найбільш дешевим варіантом. Їх можна зустріти на гірських велосипедах для крос-кантрі, слоупстайлу, памптрека і гравію, але набагато частіше вони використовуються на шосейних велосипедах або на міських велосипедах, де швидкість і довговічність набагато важливіше зчеплення в поворотах.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.