Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis HIGH ROAD 28X25 HYPR/ZK/ONE70 HYPR Tubular Carbon Fiber 170 TPI Black
HIGH ROAD
RACE
Універсальна шина Maxxis для шосейних гонок отримала оновлення до 2021 року: новий полегшений каркас, покращений захист від проколів і змінений малюнок протектора. В результаті вийшла більш легка, швидка і довговічна шина High Road.
- Каркас 170 TPI
- Компаунд HYPR
- Захист від проколів ZK
- Шина для змагань професійного рівня
Характеристики моделі:
- Призначення: Road
- Діаметр: 28"
- Ширина: 25 мм
- Посилення: ZK
- Компаунд: HYPR
- TPI: 170
- ETRTO: N/A
- Максимальний тиск: 170 PSI
- Корд: Не складна
- Спосіб установки: Tubular
- Сертифікація E-bike: немає
- Допустима ширина ободу: N/A мм
- Вага: 280 грам
- Артикул: SKETB003353000000
ZK
ZK - це наш матеріал нового покоління для захисту від проколів, який легше, гнучкіше і міцніше попередніх матеріалів, таких як K2. Maxxis зазвичай використовує ZK в якості захисного шару, розташованого під протектором в середній частині шини.
HYPR COMPOUND
HYPR - це full silica компаунд і наш найефективніший компаунд на сьогоднішній день. Порівняно з попереднім складом для шосейних гонок, HYPR має на 16% менший опір коченню і на 23% краще зчеплення на мокрій дорозі. Вражає те, що HYPR знижує опір коченню і збільшує зчеплення з дорогою, зберігаючи при цьому довговічність на рівні наших попередніх гумових сумішей.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.