2 016 грн
|
|
2 016 грн
|
платежі
по 672 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта Monobank
FOREKASTER
XC (CROSS COUNTRY) TRAIL
Нова версія Maxxis Forekaster орієнтована на сучасні короткоходові (100-130 мм) трейловые велосипеди - так званий сегмент "даункантри". Задумана як "золота середина", нова Forekaster (випущена в липні 2022 року) котиться швидше, ніж Minion або навіть Dissector, але забезпечує більш передбачуване зчеплення в поворотах, на підйомах і при гальмуванні, ніж Aspen або Rekon.
Рейтинг ефективності
Характеристики моделі:
WIDE TRAIL
Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування і профіль протектора шини на сучасних більш широких ободах. Традиційні шини розроблені для старих, більш вузьких ободів і можуть створювати занадто квадратний профіль, що призводить до зниження оптимальних характеристик. Шини Maxxis Wide Trail XC оптимізовані для використання з ободами внутрішньою шириною 30 мм, але вони будуть добре працювати і на ободах шириною 25 мм Maxxis не рекомендує використовувати обода 30 мм ширше або вже 25 мм.
EXO+
EXO+ - це шина Maxxis із середнім ступенем захисту від проколів, що підходить для їзди по трасі і для легких електро-велосипедів. Ми починаємо з міцного корпусу щільністю 60 TPI, додаємо наш легендарний шар захисту від проколів EXO на боковинах і завершуємо невеликий бутиловою вставкою вздовж борту. Міцний каркас і матеріал EXO захищають від пошкоджень камінням та корінням, а спеціальна вставка захищає шину від защемлення і допомагає запобігти пошкодженню обода. Вставки Maxxis EXO Protection для захисту боковини вплетені в каркас шини. Якщо EXO - це вставка в боковину, що забезпечує підвищений захист від порізів, то Maxxis EXO+ має таку ж захист і додає бутиловое посилення в бортах для захисту від защемлення. Крім того, EXO+ тепер пропонується тільки на шинах з кроком 60 TPI, які по своїй конструкції більш стійкі до проколів, що робить область під протектором також більш захищеною. Нещодавно компанія Maxxis оновила конструкцію EXO+, що полегшило нам вибір шини. Нова версія EXO+ ідентифікується з тієї ж маркуванні EXO+, але без вказівки TPI на боковині шини.
TRIPLE COMPOUNDS (3C)
Ще один крок вперед у порівнянні з подвійними компаундами: Три окремих компаунда укладаються в профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.
Якщо ви подивитеся на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаундів практично однакова. Проте загальний рівень жорсткості використовуваних каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор і м'які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C - MaxxSpeed, MaxxTerra і MaxxGrip - призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують в собі зчеплення в поворотах, стабільність і довговічність.
Незалежно від того, яка дисципліна вибирається - Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовується компаунд MaxxSpeed, а для DH - MaxxGrip. MaxxTerra - all-terrain, всепогодний складу, що займає проміжне положення між цими двома.
3C MAXXTERRA (3CT)
Самий універсальний потрійний компаунд компанії Maxxis, використовуваний для крос-кантрі (XC), трейла, ендуро і даунхілу. Цей проміжний компаунд забезпечує більше зчеплення, ніж MaxxSpeed, і велику довговічність, ніж MaxxGrip, і є гарним універсальним компаундом. Завдяки своїм характеристикам він є популярним вибором для передніх шин в XC та задніх шин в DH і Enduro.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.
Діаметр | 29" |
---|---|
Ширина | 2.4 |
Спосіб встановлення | Tubeless Ready |
Корд | Складная |
Призначення | XC, Trail |
TPI | 60 |
Компаунд | 3C MAXXTERRA |
Каркас | EXO+ |
ETRTO | 61-622 |
Вага, г | 971 |
Назва модифікації | Покришка Maxxis FOREKASTER 29x2.40WT TPI-60 E-50 EXO+/3CT/TR |
Артикул | ETB00472400 |
Лінійка | FOREKASTER |
Підготовка замовлення до відправки займає від 1 до 3 днів, якщо Вам критичні сроки, уточнюйте перед замовленням
"Новою поштою" по Україні від 50 грн. Укрпоштою за кордон Більше інформації про доставку
Гарантія від виробника