Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis DISSECTOR 29X2.60 EXO+ 3C MAXXTERRA E-25 Tubeless Ready Foldable 60 TPI Black
DISSECTOR
TRAIL ENDURO DOWNHILL
Розроблена спільно з австралійським DH-гонщиком Троєм Броснаном, шина Dissector прагне мінімізувати опір при збереженні керованість в поворотах. Ця універсальна шина може використовуватися як передня, парна чи задня-залежно від умов траси.
- Подвійний компаунд, 3C MaxxTerra або 3C MaxxGrip на вибір
- Варіанти каркаса EXO, EXO+, DoubleDown (2x120 TPI) або Downhill (2x60 TPI)
- Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів з внутрішньою шириною 35 мм
- Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
- Призначення: Trail, Enduro, Downhill
- Рекомендоване покриття: Сухі і пухкі дорожні умови
- Рекомендована установка: спереду або ззаду
Рейтинг ефективності
- Накат 3,5/5
- Керованість в поворотах 3/5
- Гальмівне зчеплення 3/5
Характеристики моделі:
- Призначення: Trail, Enduro
- Діаметр: 29"
- Ширина: 2,60"
- Посилення: EXO+
- Компаунд: 3C MAXXTERRA
- TPI: 60
- ETRTO: 66-622
- Максимальний тиск: 40 PSI
- Корд: Складна
- Спосіб установки: Tubeless Ready
- Сертифікація E-bike: E-25
- Допустима ширина ободу: 23-35 мм
- Вага: 1199 грам
- Артикул: ETB00236900
EXO+
EXO+ - це шина Maxxis із середнім ступенем захисту від проколів, що підходить для їзди по трасі і для легких електро-велосипедів. Ми починаємо з міцного корпусу щільністю 60 TPI, додаємо наш легендарний шар захисту від проколів EXO на боковинах і завершуємо невеликий бутиловою вставкою вздовж борту. Міцний каркас і матеріал EXO захищають від пошкоджень камінням та корінням, а спеціальна вставка захищає шину від защемлення і допомагає запобігти пошкодженню обода. Вставки Maxxis EXO Protection для захисту боковини вплетені в каркас шини. Якщо EXO - це вставка в боковину, що забезпечує підвищений захист від порізів, то Maxxis EXO+ має таку ж захист і додає бутиловое посилення в бортах для захисту від защемлення. Крім того, EXO+ тепер пропонується тільки на шинах з кроком 60 TPI, які по своїй конструкції більш стійкі до проколів, що робить область під протектором також більш захищеною. Нещодавно компанія Maxxis оновила конструкцію EXO+, що полегшило нам вибір шини. Нова версія EXO+ ідентифікується з тієї ж маркуванні EXO+, але без вказівки TPI на боковині шини.
TRIPLE COMPOUNDS (3C)
Ще один крок вперед у порівнянні з подвійними компаундами: Три окремих компаунда укладаються в профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.
Якщо ви подивитеся на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаундів практично однакова. Проте загальний рівень жорсткості використовуваних каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор і м'які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C - MaxxSpeed, MaxxTerra і MaxxGrip - призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують в собі зчеплення в поворотах, стабільність і довговічність.
Незалежно від того, яка дисципліна вибирається - Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовується компаунд MaxxSpeed, а для DH - MaxxGrip. MaxxTerra - all-terrain, всепогодний складу, що займає проміжне положення між цими двома.
3C MAXXTERRA (3CT)
Самий універсальний потрійний компаунд компанії Maxxis, використовуваний для крос-кантрі (XC), трейла, ендуро і даунхілу. Цей проміжний компаунд забезпечує більше зчеплення, ніж MaxxSpeed, і велику довговічність, ніж MaxxGrip, і є гарним універсальним компаундом. Завдяки своїм характеристикам він є популярним вибором для передніх шин в XC та задніх шин в DH і Enduro.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.