Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis DISSECTOR 29X2.40WT DD 3C MAXXTERRA E-25 Tubeless Ready Foldable 120X2 TPI Black
DISSECTOR
TRAIL ENDURO DOWNHILL
Розроблена спільно з австралійським DH-гонщиком Троєм Броснаном, шина Dissector прагне мінімізувати опір при збереженні керованість в поворотах. Ця універсальна шина може використовуватися як передня, парна чи задня-залежно від умов траси.
- Подвійний компаунд, 3C MaxxTerra або 3C MaxxGrip на вибір
- Варіанти каркаса EXO, EXO+, DoubleDown (2x120 TPI) або Downhill (2x60 TPI)
- Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів з внутрішньою шириною 35 мм
- Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
- Призначення: Trail, Enduro, Downhill
- Рекомендоване покриття: Сухі і пухкі дорожні умови
- Рекомендована установка: спереду або ззаду
Рейтинг ефективності
- Накат 3,5/5
- Керованість в поворотах 3/5
- Гальмівне зчеплення 3/5
Характеристики моделі:
- Призначення: Enduro, Downhill
- Діаметр: 29"
- Ширина: 2,40" WT
- Посилення: DOUBLE DOWN
- Компаунд: 3C MAXXTERRA
- TPI: 120X2
- ETRTO: 61-622
- Максимальний тиск: 50 PSI
- Корд: Складна
- Спосіб установки: Tubeless Ready
- Сертифікація E-bike: E-25
- Допустима ширина ободу: 30-35 мм
- Вага: 1184 грам
- Артикул: ETB00350300
WIDE TRAIL
Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування і профіль протектора шини на сучасних більш широких ободах. Традиційні шини розроблені для старих, більш вузьких ободів і можуть створювати занадто квадратний профіль, що призводить до зниження оптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані під внутрішню ширину обода 35 мм, але доведено, що вони можуть працювати в діапазоні ширини обода 30-35 мм, в залежності від уподобань велосипедиста.
DOUBLE DOWN (DD)
Це наше рішення для перегонів ендуро і використання на електровелосипеди. Два шари нашого легкого матеріалу каркаса 120 TPI в поєднанні з бутилової вставкою у боковину створюють високоміцну покришку з великим фідбеком від траси, ніж у покришок з каркасом Downhill. Шини DoubleDown трохи легше своїх аналогів Downhill, але саме різниця в "відчутті траси" відрізняє їх один від одного. Деякі райдери можуть віддати перевагу "непробивний" покришку, забезпечувану каркасом Downhill.
TRIPLE COMPOUNDS (3C)
Ще один крок вперед у порівнянні з подвійними компаундами: Три окремих компаунда укладаються в профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.
Якщо ви подивитеся на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаундів практично однакова. Проте загальний рівень жорсткості використовуваних каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор і м'які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C - MaxxSpeed, MaxxTerra і MaxxGrip - призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують в собі зчеплення в поворотах, стабільність і довговічність.
Незалежно від того, яка дисципліна вибирається - Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовується компаунд MaxxSpeed, а для DH - MaxxGrip. MaxxTerra - all-terrain, всепогодний складу, що займає проміжне положення між цими двома.
3C MAXXTERRA (3CT)
Самий універсальний потрійний компаунд компанії Maxxis, використовуваний для крос-кантрі (XC), трейла, ендуро і даунхілу. Цей проміжний компаунд забезпечує більше зчеплення, ніж MaxxSpeed, і велику довговічність, ніж MaxxGrip, і є гарним універсальним компаундом. Завдяки своїм характеристикам він є популярним вибором для передніх шин в XC та задніх шин в DH і Enduro.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.