Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis ASSEGAI 29X2.60 EXO 3C MAXXTERRA E-25 Tubeless Ready Foldable 60 TPI Black
ASSEGAI
TRAIL ENDURO DOWNHILL
Фірмова покришка Грега Миннаара - Maxxis Assegai - забезпечує чіпке і передбачуване зчеплення з дорогою по всьому профілю незалежно від кута нахилу. Assegai можна використовувати спереду і ззаду для відчуття впевненості або в поєднанні з більш швидко котиться задньою шиною.
- Подвійний компаунд, 3C MaxxTerra або 3C MaxxGrip на вибір
- Варіанти каркаса 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) або Downhill (2x60 TPI)
- Варіанти захисту від проколів EXO або EXO+
- Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для ободів з внутрішньою шириною 35 мм
- Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
- Призначення: Trail, Enduro, Downhill
- Рекомендоване покриття: Всі види трас, ендуро і даунхіл
- Рекомендована установка: спереду
Рейтинг ефективності
- Накат 2/5
- Керованість в поворотах 5/5
- Гальмівне зчеплення 5/5
Характеристики моделі:
- Призначення: Trail, Enduro
- Діаметр: 29"
- Ширина: 2,60"
- Посилення: EXO
- Компаунд: 3C MAXXTERRA
- TPI: 60
- ETRTO: 66-622
- Максимальний тиск: 40 PSI
- Корд: Складна
- Спосіб установки: Tubeless Ready
- Сертифікація E-bike: E-25
- Допустима ширина ободу: 23-35 мм
- Вага: 1169 грам
- Артикул: ETB00203100
EXO
EXO - це матеріал, стійкий до порізів і стирання, який використовується в боковинах багатьох шин Maxxis для гірських велосипедів і гравійних покришок. Ця тканина щільного плетіння легка і дуже гнучка, що дозволяє не знижувати експлуатаційні характеристики шини. Додатковий шар щільної тканини в якості захисту боковини - це те, що Maxxis називає своїм захистом від проколів EXO. Він зменшує кількість проколів і пробоїв без зниження еластичності шин з високим TPI, оскільки вплетений в сам каркас. В основному вона використовується на більш легких і м'яких шинах для крос-кантрі та трейлов. Це об'єднання переваг одношарових і двошарових покришок в одному корпусі, що забезпечує малу вагу і кращий захист.
TRIPLE COMPOUNDS (3C)
Ще один крок вперед у порівнянні з подвійними компаундами: Три окремих компаунда укладаються в профіль шини, забезпечуючи індивідуальні, безкомпромісні характеристики.
Якщо ви подивитеся на діаграми, то помітите, що структура шарів у всіх варіантах потрійних компаундів практично однакова. Проте загальний рівень жорсткості використовуваних каучуків різний. Потрійні гумові суміші Maxxis мають жорсткий базовий шар, середньої жорсткості центральний протектор і м'які бічні шипи. Варіанти гуми з маркуванням 3C - MaxxSpeed, MaxxTerra і MaxxGrip - призначені для певних видів їзди. Всі вони поєднують в собі зчеплення в поворотах, стабільність і довговічність.
Незалежно від того, яка дисципліна вибирається - Cross Country, All-Mountain, Trail, Enduro або Downhill, шини 3C спеціально розроблені для конкретного виду катання. Це означає, що для шин XC зазвичай використовується компаунд MaxxSpeed, а для DH - MaxxGrip. MaxxTerra - all-terrain, всепогодний складу, що займає проміжне положення між цими двома.
3C MAXXTERRA (3CT)
Самий універсальний потрійний компаунд компанії Maxxis, використовуваний для крос-кантрі (XC), трейла, ендуро і даунхілу. Цей проміжний компаунд забезпечує більше зчеплення, ніж MaxxSpeed, і велику довговічність, ніж MaxxGrip, і є гарним універсальним компаундом. Завдяки своїм характеристикам він є популярним вибором для передніх шин в XC та задніх шин в DH і Enduro.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.