Велосипед Specialized Stumpjumper Expert
В абсолютно новому Stumpjumper Expert ми зібрали всі відчуття від дня нового велосипеда і помістили їх в радикально новий трейловый велосипед, який настільки маневрений, живий і погоджений з трасою, що здається, ніби він є продовженням вашого тіла. Важкі підйоми? Без проблем. Бурхливі спуски - легко. Stumpjumper Expert змусить вас переосмислити, яким повинен бути трейловый велосипед.
- TRAIL BENCHMARK - Коли ми приступили до розробки абсолютно нового Stumpjumper, ми переслідували кілька серйозних цілей. Він повинен був показати перевагу на будь-якому трейле , для будь-якого стилю катання. Для досягнення цієї мети ми прагнули до серйозного зниження ваги без шкоди для міцності, до жорсткого, чуйному шасі, яке при цьому залишається легким і живим, до геометрії, яка покращує їзду кожного, і до кращого кінематиці підвіски, яку ми знаємо, як розробити. Виявляється, з новим Stumpjumper ви можете отримати свій торт і з'їсти його теж.
- САМЕ СОЛОДКЕ ПОДОРОЖ НА 130 ММ, НА ЯКОМУ ВИ КОЛИ-НЕБУДЬ ЕЗДАЕТЕ - Ми пропрацювали кінематику підвіски Stumpjumper, щоб домогтися найкращих ходових якостей у 130-міліметровому шасі. Незліченні годинник роботи над підвіскою в лабораторіях і польові випробування дозволили створити вишуканий среднеходный байк, який їсть великі ділянки, як звір, який живиться гравітацією, управляється, як мрія, скрізь і піднімається, як ніби у нього є мотор.
- ПРОГРЕСИВНА ГЕОМЕТРІЇ - Геометрії S-Sizing нового Stumpjumper - це те, що потрібно для прогресивного катання. Він довгий, низький і вільний, з короткою зміщеною виделкою і більш крутим кутом підсідельної труби. Все це в сукупності робить вашу їзду більш стабільною, більш карвовой, більш комфортної на підйомах, більш кращій скрізь. Завдяки можливості регулювання FlipChip ви зможете ще більш точно налаштувати свою посадку, гарантуючи, що ваш новий Stumpjumper буде бездоганно працювати на будь-якому рельєфі, який ви виберете.
- RIDER-FIRST ENGINEERED™ - Рами Rider-First Engineered™ використовують індивідуальний підхід до характеристик велосипеда, який забезпечує еталонну керованість і бездоганну продуктивність, незалежно від розміру рами або райдера. Будь ви прыгучим новачком на S1 або гігантом DH-fiend, якому потрібен довгий S6, ви отримаєте ті ж самі характеристики - різке проходження поворотів і збалансовану передню і задню жорсткість - при мінімально можливому вазі. І під легким вагою ми маємо на увазі справжній вага: 2 250 грамів (S-Works, розмір S-3, з заднім амортизатором).
- SWAT™ - Коли ми представили двері SWAT™ на Stumpjumper в 2016 році, ми збільшили простір кишень і додали місце для насосів і плоских аксесуарів. У новому Stumpjumper ми зберегли ті ж відмінні риси дизайну, які ви знаєте і любите.
Комплектація:
- Frame: FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT Door integration, BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
- Fork: FOX FLOAT 34 Performance Elite, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, 140mm of travel
- Rear Shock: FOX FLOAT DPS Performance Elite, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 3-position adjustment w/ Open Mode Adjustment, 190x45mm
- Rims/Wheels: Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
- Hubs: Front: Roval, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h Rear: Roval DT Swiss 360, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
- Spokes: DT Swiss Competition Race
- Tires: Front: Butcher, GRID casing, GRIPTON compound, 29x2.3" Rear: Purgatory, GRID Casing, GRIPTON compound, 29x2.3"
- Crankset: SRAM Descendant 7K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
- Chainrings: Steel, 30T
- Chain: SRAM GX Eagle, 12-speed
- Rear Derailleur: SRAM X01 Eagle, 12-speed
- Shіfters: SRAM X01, trigger, 12-speed
- Handlebars: Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 780mm, 35mm clamp
- Tape/Grips: Deity, Knuckleduster, Black
- Stem: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Brakes: Fromt: SRAM G2 RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Rear: SRAM G2 RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm
- Pedals: Sold separately
- Saddle: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- Seat Post: X-Fusion Manic, infinite adjustable, remote SRL LE lever, 34.9 (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190мм)
Геометрія:
|
S1 |
S2 |
S3 |
S4 |
S5 |
S6 |
Crank Length |
165 |
170 |
170 |
170 |
170 |
175 |
Handlebar Width |
780 |
780 |
780 |
780 |
780 |
780 |
Stem Length |
40 |
40 |
50 |
50 |
50 |
50 |
Saddle Width |
155 |
155 |
143 |
143 |
143 |
143 |
Seatpost Length |
120 |
150 |
150 |
180 |
210 |
210 |
Stack (Low BB) |
614 |
613 |
622 |
632 |
641 |
650 |
Stack (High BB) |
610 |
609 |
618 |
627 |
636 |
646 |
Reach (Low BB) |
410 |
430 |
450 |
475 |
500 |
530 |
Reach (High BB) |
415 |
435 |
455 |
480 |
505 |
535 |
Headtube Length |
95 |
100 |
110 |
120 |
130 |
140 |
Headtube Angle (Low BB) |
65° |
65° |
65° |
65° |
65° |
65° |
Headtube Angle (High BB) |
65.5° |
65.5° |
65.5° |
65.5° |
65.5° |
65.5° |
BB Height (Low BB) |
328 |
333 |
333 |
333 |
333 |
333 |
BB Height (High BB) |
335 |
340 |
340 |
340 |
340 |
340 |
BB Drop (Low BB) |
47 |
42 |
42 |
42 |
42 |
42 |
BB Drop (High BB) |
40 |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
Trail (Low BB) |
126 |
126 |
126 |
126 |
126 |
126 |
Trail (High BB) |
123 |
123 |
123 |
123 |
123 |
123 |
Fork Length (full) |
550 |
550 |
550 |
550 |
550 |
550 |
Fork Rake/Offset |
44 |
44 |
44 |
44 |
44 |
44 |
Front Center |
724 |
746 |
770 |
800 |
829 |
863 |
Chainstay Length |
432 |
432 |
432 |
432 |
442 |
442 |
Wheelbase |
1152 |
1175 |
1200 |
1228 |
1268 |
1302 |
Top-tube Length (horizontal) |
563 |
583 |
605 |
632 |
660 |
692 |
Bike Standover Height |
730 |
734 |
744 |
749 |
757 |
757 |
Seat Tube Length |
385 |
385 |
405 |
425 |
445 |
465 |
Seat Tube Angle (Low BB) |
76° |
76° |
76° |
76° |
76° |
76° |
Seat Tube Angle (High BB) |
76.5° |
76.5° |
76.5° |
76.5° |
76.5° |
76.5° |
Max Seatpost Insertion |
220 |
220 |
240 |
260 |
280 |
300 |
Min Seatpost Insertion |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |