Кількість
|
Вартість
|
||
|
Peaty's LinkLube All Seasons Starter Pack, Dry / Wet / All-Weather
У наборі мастил для ланцюга є все необхідне для будь-яких умов катання.
- 1 мастило LinkLube All Weather об'ємом 60 мл
- 1 мастило LinkLube Wet об'ємом 60 мл
- 1 сухе мастило LinkLube Dry 60 мл.
Весь пакувальний картон некрейдований, без глянцевих полімерних покриттів і мінімум на 70% складається з переробленого матеріалу. одинарний друк, щоб максимально спростити переробку після утилізації.
Всепогодне мастило для ланцюгів Peaty's LinkLube All-Weather
Це надшвидкісне, свіже, потрійний дистиляції масло для ланцюгів з ароматом м'яти для використання в будь-яких погодних умовах Унікальна двокомпонентна формула проникає і глибоко очищає ланцюг, видаляючи вологу, пісок і бруд. їх унікальною сумішшю олій та восків (секретний склад Peaty) для змащування та захисту.
- Унікальна двокомпонентна формула «стряхни та пробуди»
Коли пляшка LinkLube постоїть деякий час нерухомо, ви побачите, як вона осяде, і прозоре базове мастило виявиться зверху, а загадковий синій секретний склад повільно опуститься на дно пляшки. яка дозволяє використовувати мастило в будь-яких погодних умовах. Секретний склад Peaty є унікальним з'єднанням масел і восків, які зазвичай окремо зустрічаються тільки у вологих або сухих мастильних матеріалах. Завдяки кропіткій роботі в лабораторії команді Peaty вдалося змішати їх в одну супер. -мастило, яке може забезпечити неймовірний тривалий захист на мокрій дорозі, залишаючись при це нехарактерно чиста в сухих і запорошених умовах.
Прозора базова мастило являє собою антикорозійне, що швидко проникає і витісняє воду масло, яке, якщо його збовтати з секретним складом, проникне в кожен куточок ланцюга. , базове масло витіснить вологу, пісок і бруд, залишивши після себе спеціальний склад, що зменшує тертя, вібрацію та шум трансмісії.
- Прозорий кінчик ковпачка аплікатора дозволяє бачити, як мастило заповнює камеру безпосередньо перед тим, як вона витіче.
- Закруглений кінчик ковпачка-аплікатора легко перекочується по ланцюжку при нанесенні.
- Унікальний високий і тонкий флакон формою нагадує ручку, що спрощує нанесення.
Увага.
Коли LinkLube вперше використовується на вживаній але, здавалося б, чистій трансмісії, ланцюг може досить швидко почорніти. Не панікуйте! Насправді це LinkLube, що виштовхує бруд, який ховався всередині роликів.
Просто продовжуйте знежирювати і наносити повторно, і через кілька поїздок ваш ланцюг знову стане по-справжньому чистим!
Рекомендація із застосування.
- Повністю знежирте трансмісію перед нанесенням свіжого мастила, щоб переконатися у відсутності старої олії для ланцюга. Для досягнення найкращих результатів використовуйте знежирюючий засіб для трансмісії Peaty's Foaming Drivetrain Degreaser або розчинний знежирюючий засіб XXX для видалення стійкого заводського мастила з нових ланцюгів.
- Обов'язково ретельно промийте ланцюг чистою водою після знежирення.
- Видаліть якнайбільше води з ланцюга. Використовуйте PT17 для досягнення найкращих результатів.
- Добре струсіть пляшку, щоб секретний склад рівномірно розподілився.
- Наносите мастило, прокручуючи ланцюг назад (на електро-велосипедах необхідно крутити педалі вперед на підставці), забезпечуючи адекватне покриття кожної ланки.
- Продовжуйте крутити ланцюг протягом 10 секунд або близько того, щоб мастило проникло в ланцюг.
- Ретельно витріть все зайве мастило з ланцюга чистою тканиною (зайва олія на зовнішній стороні ланцюга буде притягувати пил у сухих умовах).
- У сиру погоду залиште невелику кількість мастила на зовнішній стороні ланцюга для більш тривалого захисту.
Peaty's LinkLube Wet Weather
Це виготовлена на замовлення суміш, що легко розкладається, масел, восків і потужних інгібіторів корозії з ароматом ірландської кави. Народжена виснажливими вимогами гонок Світової серії Ендуро (EWS). Створена для тривалих поїздок у вологих та брудних умовах. Легко протримається цілий день їзди, не перетворюючись на густий бруд, забезпечуючи супергладкий, надміцний і безшумний ланцюг для найскладніших умов їзди.
LinkLube Wet - це суміш восків та масел з більш високою в'язкістю та більш високою концентрацією восків та інгібіторів корозії порівняно з LinkLube All-Weather. Висока концентрація воску робить LinkLube Wet набагато тихішим і плавнішим, а також служить набагато довше, ніж LinkLube All-Weather, при тривалих поїздках у вологих умовах.
LinkLube Wet розроблялася протягом трьох років і доводилася до форми деякими з кращих у світі гонщиків EWS, XC, Road і Cyclocross за допомогою процесу прототипування, тестування, критики, поліпшення та повторення. Крім гонок, багато тестових заїздів проводилися з використанням електро-велосипедів, ланцюги яких протягом тривалого часу піддаються екстремальному моменту, що крутить. Якщо об'єднати цей постійний момент, що крутить, з розбиванням бруду і калюж, подоланням крутих пагорбів, швидким спуском, а потім повторенням циклу, поки акумулятор не розрядиться, виходить ідеальний майданчик для тестування мастила ланцюга (хто сказав, що тестування мастила для ланцюга) - це нудно! .
- LinkLube Wet упакований у димчасто-чорну версію улюбленої фанатами пляшечки з мастилом.
- Дуже легко наноситься завдяки простій кришці, що закручується, із закругленим кінцем, яка дозволяє легко котитися по ланках ланцюга під час нанесення.
- Просто нанесіть на внутрішню поверхню ланцюга, переверніть шатуни 15-20 разів, щоб мастило глибоко ввійшло в затишні куточки і щілини ланок ланцюга, зітріть надлишки і вперед!
Рекомендація із застосування.
- Повністю знежирте трансмісію перед нанесенням свіжого мастила, щоб переконатися у відсутності старої олії для ланцюга. Для досягнення найкращих результатів використовуйте знежирюючий засіб для трансмісії Peaty's Foaming Drivetrain Degreaser або розчинний знежирюючий засіб XXX для видалення стійкого заводського мастила з нових ланцюгів.
- Обов'язково ретельно промийте ланцюг чистою водою після знежирення.
- Видаліть якнайбільше води з ланцюга. Використовуйте PT17 для досягнення найкращих результатів.
- Добре струсіть пляшку для рівномірного розподілу.
- Наносите мастило, прокручуючи ланцюг назад (на електро-велосипедах необхідно крутити педалі вперед на підставці), забезпечуючи адекватне покриття кожної ланки.
- Продовжуйте крутити ланцюг протягом 10 секунд або близько того, щоб мастило проникло в ланцюг.
- Ретельно витріть надлишки мастила з ланцюга чистою тканиною.
Peaty's LinkLube Dry
Це легко біорозкладне мастило для ланцюгів на основі воску, призначене для використання в сухих, запорошених і помірно вологих умовах пустелі. В унікальній формулі Peaty's використовується суміш восків, зважених в емульсії на водній основі, що забезпечує довговічний, чисто працюючий і безшумний ланцюг.
- Склад на основі воску служить довше в сухих та запорошених умовах, оскільки не притягує бруд.
- Синій індикатор легко показує, коли мастило висохло і готове до поїздки.
- Приблизна витрата: до ~300 км на одне застосування (залежно від умов)
- Закруглений кінчик ковпачка аплікатора легко перекочується по ланцюжку при нанесенні.
- Унікальна висока та тонка пляшка має форму ручки, зручної для використання в руці.
Чому віск? Віск - найкраще мастило для сухих і запорошених умов їзди, тому що при правильному застосуванні він покриє ланки та ролики ланцюга твердим, слизьким покриттям, яке прослужить цілу вічність на трасі і буде сухим на дотик, тому сухий бруд і пил не притягуватимуться.
Рекомендація із застосування.
- При першому застосуванні LinkLube Dry необхідно наносити на добре знежирену і суху трансмісію. зниження терміну служби та передчасне почорніння.
- Повністю знежирюйте перед нанесенням свіжого мастила, щоб переконатися, що немає залишків старої ланцюгової олії.
- Обов'язково ретельно промийте ланцюг чистою водою після знежирення.
- Дайте ланцюга ретельно висохнути перед нанесенням.
- Наносите тільки на внутрішній бік ланцюга. Світло-блакитний колір мастила для ланцюга дозволяє точно бачити, де ви його нанесли, а де ні.
- Продовжуйте обертати ланцюг протягом 20 секунд, щоб мастило повністю проникло у ланки та ролики.
- Перевірте, чи немає надмірного нанесення. Якщо ви побачите, що мастило починає заповнювати вузькі ланки ланцюга, просто повільно переверніть шестерні кілька разів, щоб перенести зайве мастило на касету.
- Дайте повністю висохнути, щоб мастило зі світло-блакитного кольору стало повністю прозорим. якщо холодно та сиро Для найкращого результату нанесіть мастило ввечері, перед майбутньою поїздкою наступного дня.
⚠️ Не наносите LinkLube (або будь-яке інше мастило!) на гальма або гальмівні колодки.